Var rasties iespaids, ka P80 ir kaut kāds nāvīgi viltīgs ceļš, bet, patiesībā, viens no kvalitatīvākajiem Latvijā. Problēma ir smadzenēs... 81 atbildes

Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:01:09)
@twitter
Var rasties iespaids, ka P80 ir kaut kāds nāvīgi viltīgs ceļš, bet, patiesībā, viens no kvalitatīvākajiem Latvijā. Problēma ir smadzenēs...
Imants
(05.04.2015 23:08:57)
@twitter
@laacz un ne tikai uz šī ceļa...
Armands
(05.04.2015 23:09:03)
@twitter
@laacz problēma, ka nebūvē 4 joslu ceļus, kā to dara civilizētajā pasaulē, piemēram, LT, kur top jauni bāņi!
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:10:01)
@twitter
@thearmi Arī tad sitīsies nost. Problēma ir cilvēkos, kas sava idiotisma dēļ nogalina sevi un līdzcilvēkus.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:10:54)
@twitter
@thearmi Un mums noteikti nevajag bāni, ja mēs pat pa šādiem ceļiem nejēdzam braukt.
Armands
(05.04.2015 23:11:10)
@twitter
@laacz tad frontālo neuztaisīsi. Domāju, ka uz Jelgavas un Siguldas šosejas frontālo nav īpaši daudz.
Armands
(05.04.2015 23:11:45)
@twitter
@laacz bļin, pa šādiem ceļiem daudz grūtāk braukt. Paskaties PL - kā iet pa mazajiem un kā pa bāņiem.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:11:59)
@twitter
@thearmi Cilvēks ar galvu frontālo neuztaisīs tāpat.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:12:40)
@twitter
@thearmi Tici man, mūsu autobraucēji atrastu veidus, kā nomirt arī uz bāņa. Nemācēšana braukt ir visa saknē. Tas jāmaina. Un tad bāņi.
Armands
(05.04.2015 23:12:41)
@twitter
@laacz Polijā visādi sanāk, kad dienas laikā jāizvelk caur pusei Eiropas. Uz bāņa risku daudz mazāk.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:13:17)
@twitter
@thearmi Noteikti, bet bānis maksā piecreiz vairāk.
Armands
(05.04.2015 23:13:31)
@twitter
@laacz ledus, miegs, dzīvnieks, ... Nevajag obligāti agresīvu apdzīšanu.
Armands
(05.04.2015 23:14:22)
@twitter
@laacz bet kāpēc Lietuvā tos būvē? Šodien pats izbaudīju jauno Paņavēžas - Šauļu... Izcili! Top arī tālāk uz Palangas pusi.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:14:49)
@twitter
@thearmi Tādu gadījumu ir ļoti maz, salīdzinot ar idiotisku nespēju pieņemt adekvātus lēmumus, veicot apdzīšanu.
Armands
(05.04.2015 23:15:53)
@twitter
@laacz nu jā. Bet vēl ir mazjaudīgs īres auto un aizmāršība. Pašam tā reiz gandrīz gadījās - dīzelim beidzās apgriezieni, apstulbu.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:16:35)
@twitter
@thearmi @laacz Šo problēmu "risina" vainojot ātruma pārsniegšanu?
Armands
(05.04.2015 23:16:37)
@twitter
@laacz respektīvi, variantu ir ļoti daudz. Un izskatās, ka šodien tur nekāda apdzīšana nebija...
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:17:11)
@twitter
@thearmi Vēsturiski ceļi daudz labāki (uzturēšana lētāka), ir izteikta decentralizācija, esošā infrastruktūra, ieņēmumi lielāki (tranzīts).
Armands
(05.04.2015 23:17:38)
@twitter
@krizdabz @laacz aa un vēl viens variants frontālajam - pretī braucošais velk ar 130+... Vai pat 180+.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:18:28)
@twitter
@thearmi @krizdabz Tad arī pakaļā iestumjot sekas būs smagas.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:18:44)
@twitter
@thearmi @laacz Nu, jau, nu, jau. 180+ (pieņemu) ir ļoti reti.
Armands
(05.04.2015 23:19:30)
@twitter
@krizdabz @laacz te atkal Polijas pieredze runā. LV, protams, šādi ātrumi gadās reti. Bet Polijā notiek viss, ko vien var iedomāties.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:20:01)
@twitter
@thearmi @krizdabz Polijā arī satiksmes intensitāte ir par kārtu lielāka, nekā LV.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:20:58)
@twitter
@laacz @thearmi @krizdabz tāpēc daži tādi īpaši gudri 130+ bliezēji iet uz apdzīšanu, lai arī pretī nāk smagais. Piebremzēt ta negribās
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:21:30)
@twitter
@thearmi @laacz Ne velti Polijā ceļu malas nosētas krustiem.
Armands
(05.04.2015 23:22:00)
@twitter
@aigarius @laacz @krizdabz nu es te vairāk runāju par to, ka izej uz apdzīšanu ar 100 un pretī velk ar 180. PL esmu bijis tas ar 180 ;)
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:22:35)
@twitter
@aigarius @laacz @thearmi Aha, 50/50 iespēja. Vai nu manevrs izdodas, vai saujā līķu.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:23:06)
@twitter
@thearmi @aigarius @krizdabz Un tā nav problēma smadzenēs, teiksi?
Armands
(05.04.2015 23:23:12)
@twitter
@krizdabz @laacz un tas ir tieši uz mazajiem ceļiem. Domāju, ka bāņi padarīs (un jau padara) PL krietni drošāku.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:23:45)
@twitter
@thearmi un tas ir vēl viens iemesls ņemt nost tiesības tādiem. Apdraud arī pretīm braucošos.
Armands
(05.04.2015 23:23:59)
@twitter
@laacz @aigarius @krizdabz kā jau teicu, kad miegs nāk, ceļš naktī tukšs un jābrauc vēl vairāki simti kilometru, notiek visādas lietas.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:24:12)
@twitter
@thearmi @laacz Ar bāņiem nepietiek. Smadzenes arī "jāārstē".
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:24:27)
@twitter
@thearmi @aigarius @krizdabz Atbildības novelšana uz nakti, plānoto nobraukumu un tukšu ceļu? Akdies...
Armands
(05.04.2015 23:24:43)
@twitter
@laacz @aigarius @krizdabz loģiski, ka tie, kas pārvietojas no 1 LV pta uz 2, nevar nonākt tādā situācijā. Bet čehs, kas mauc uz Helsinkiem
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:25:16)
@twitter
@thearmi @laacz @krizdabz tad lai aizmauc uz ķurķi.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:25:17)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Aha, kurā dimensijā tas ir labākais brīdis kad vilkt uz 180? Idiotisma kalngals!
Armands
(05.04.2015 23:25:43)
@twitter
@laacz @aigarius @krizdabz es nenoveļu atbildību, es runāju par apstākļiem. Es runāju par to, ka ne vienmēr apdzinējs būs vainīgs.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:26:15)
@twitter
@thearmi @laacz @krizdabz ātrumpārkāpējs būs vainīgs gan vienmēr.
Armands
(05.04.2015 23:26:23)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius es nesaku, ka tas ir labi, es saku, ka pats arī esmu grēkojis. Kurš no mums gan nav? OK, gan jau @aigarius nav ;)
Armands
(05.04.2015 23:26:48)
@twitter
@aigarius @laacz @krizdabz exactly.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:26:51)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Apdzinējs vienmēr būs vainīgs. CSN palasi pirms sēdies pie stūres.
Armands
(05.04.2015 23:27:32)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius abi būs vainīgi csng. Bet pie tādiem ātrumiem tas vairs nebūs būtiski!
Armands
(05.04.2015 23:28:07)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius vienīgais veids, kā nodrošināt normālu drošību, ir atdalītas pretējā virziena plūsmas. Un bez kreisajiem.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:28:15)
@twitter
@thearmi lielākai daļai cilvēku un pat autobraucēju pārkāpumu nav. Skrējēji ir minoritāte.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:28:27)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Man ir sajūta, ka kāds te neapzinās savu atbildību uz ceļa.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:28:47)
@twitter
@thearmi @krizdabz @laacz nē. Vienīgais veids kā nodrošināt drošību ir atņemt tiesības un mašīnas visiem skrējējiem. Viss.
Armands
(05.04.2015 23:29:13)
@twitter
@aigarius man arī pirmos 6 gadus nebija, kaut pārkāpu daudz ko. Kad sāku braukt mierīgāk, pāris reizes uzrāvos.
Armands
(05.04.2015 23:29:56)
@twitter
@aigarius bet mans vienīgais reģistrētais ātrumpārkāpums ir +12 km/h ar fotoradaru uz Siguldas šosejas ;)
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:30:09)
@twitter
@thearmi secinājums vēl joprojām tas pats - pārāk maz sists esi (ar likuma burtu).
Armands
(05.04.2015 23:30:52)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius katram ir tiesības pieņemt, ka citi ievēro CSN. Tas ir rakstīts CSN. Tātad pieņemt, ka pretī brauc ar <=90.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:31:05)
@twitter
@krizdabz @thearmi @aigarius Jāņem vērā, ka mums ir CSN 6. pants. http://t.co/2rBijIxI8S
Armands
(05.04.2015 23:32:00)
@twitter
@laacz @krizdabz @aigarius o, paldies par precīzu punktu :) Diemžēl CSN ļoti daudz konfliktē. Tāpēc bieži vainīgi ir abi.
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:33:32)
@twitter
@laacz @krizdabz @thearmi 121. pants ir spēcīgāks, jo ir precīzāks. Apdzinējam atbildība nekur nepazūd.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:33:37)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Ja nespēj novērtēt pretī braucošā ātrumu, tad nelien "svešā" joslā. Kāpēc vispār ir diskusijas par pašsaprotamo?
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:34:12)
@twitter
@thearmi @laacz @krizdabz nekas nekonfliktē. Abi *ir* vainīgi, bet dažādos pārkāpumos.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:36:24)
@twitter
@aigarius @laacz @thearmi Precīzi!Nāvi nes 121. punkta pārkāpšana. Šo man autoskolā labi iedresēja un to atceros katru dienu, kad sēžos auto
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:39:51)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Es vispār uzskatu, ka mani mainīja lekcijas, ko nācās apmeklēt par 8 punktu sakrāšanu pirms dažiem gadiem.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:42:10)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Pēc tām es pie stūres sēžos ar lielāku atbildības sajūtu un ļoti, ļoti reti pārsniedzu ātrumu +20.
Armands
(05.04.2015 23:45:21)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius es ikdienā braucu kruīzā +0,+10 ietvaros. Tiesa, ļoti neciešu un cenšos ātri apskriet tos, kas brauc zem atļautā.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:47:41)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Nevajag neciest. Vajag saprast, pieņemt un droši apdzīt. Liekas dusmas rada bīstamas situācijas.
Armands
(05.04.2015 23:48:38)
@twitter
@krizdabz @laacz @aigarius ar to es domāju - man nepatīk aiztikt kruīzu. Ja braucu ar 90 kruīzā, vajadzētu vnk iet plūsmā.
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:49:04)
@twitter
@thearmi @laacz @aigarius Proti, labāk, lai cilvēks brauc uz tik cik jūtas droši. Varbūt viņam nav citas izvēles un iespējas. Tev ir.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:49:52)
@twitter
@thearmi @krizdabz @aigarius 90 kruīzs atšķiras no auto uz auto (ražotāja regulējums, riepas, diski, utt).
Armands
(05.04.2015 23:50:53)
@twitter
@laacz Es, protams, runāju par GPS ātrumu, nevis auto rādīto. Waze nemelo :)
Kristaps Skutelis
(05.04.2015 23:52:43)
@twitter
@laacz @thearmi @aigarius Rīt no rīta kāreiz izbraukšu P80. Palūkošos vai būs kas atlicis no avārijas. Drūms notikums.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:52:47)
@twitter
@thearmi Es braucu uz 100 kruīzā pēc spidometra, kas ir 93-94 pēc GPS. Nav vienas vērtības, ar kuru visi brauks. Ja nu vien autonomie...
Girts
(05.04.2015 23:53:04)
@twitter
@thearmi @laacz lv nav ekon.priekšnosacījumu un iedz.blīvuma bāņiem. Rīga-Liep. maksātu 2-3mljrd. Tā kā vienīgais risin.ir skaudri sodi
Armands
(05.04.2015 23:54:15)
@twitter
@laacz Nu man standarts ir 95 kruīzā, kas ir 90 pēc Waze. Ar ziemas riepām. Ar vasaras vairs neatceros, laikam 97 bija.
Armands
(05.04.2015 23:54:55)
@twitter
@laacz Tad var aizmirst par mentiem, fotoradariem, vienīgi reakcija ir bik novēlota uz jebkuru aktivitāti, jo nav pamata modrībai ;)
Girts
(05.04.2015 23:55:15)
@twitter
@thearmi @laacz +klāt skaudra foto radaru izmantošana. Visur, visās malās, lai šiem 180 km/h pat prātā nenāk skriet. Lai atmirst tā vēlme
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:55:23)
@twitter
@thearmi Anyway - nejau tie, kas brauc plūsmā izraisa avāriju. Uz P100 es iesēžos 85-90 astē visiem un čunčinu.
Kaspars Foigts
(05.04.2015 23:56:54)
@twitter
@GirtsS @thearmi Pietiek ar diviem - posma sākumā un beigās. Un rēķināt vidējo ātrumu
Aigars Mahinovs
(05.04.2015 23:57:20)
@twitter
@thearmi @krizdabz šajā kontekstā pilsētās superīga fīča ir Speedtronic - maksimālā ātruma limiteris, ko regulē tāpat kā kruīzu
Kristaps Skutelis
(06.04.2015 0:00:42)
@twitter
@aigarius @thearmi Jā, man limitera savā auto pietrūkst. Bet prieks, ka jaunos auto tas jau plaši izplatīts.
Girts
(06.04.2015 0:04:27)
@twitter
@laacz @thearmi var nogriezties :-) jābūt visur un visādi. Jāmaina pieradums gāzēt a to tikai ar sodiem vai šķēršļiem var izdarīt.
Kaspars Foigts
(06.04.2015 0:06:01)
@twitter
@GirtsS @thearmi Vienmēr var nogriezties, tāpēc vajag svarīgajos posmos, kur parasti nenogriežas.
Armands
(06.04.2015 0:13:58)
@twitter
@aigarius @krizdabz Man tāds arī ir. Tiesa, pedālis grīdā ļauj apiet. Kas arī, saprotams, ir pareizi apdzīšanai.
Armands
(06.04.2015 0:21:54)
@twitter
@laacz @GirtsS uz P80 nemaz tā nenogriezīsies. Kā slēpņotājs varu apliecināt - tur 80% ceļu aizbērti.
Girts
(06.04.2015 0:27:54)
@twitter
@thearmi @laacz jābūt masīvai kombinācijai, gan posmi, gan stacion., gan pārv. Policijai, savukārt, jākoncentrējas uz tel.lietošanu braucot
Armands
(06.04.2015 0:31:39)
@twitter
@GirtsS @laacz Tā telefonu lietošana man šķiet drusku smieklīga. Laptopu, planšeti, rokas GPS drīkstu, tikai telefonu ne... :)
Armands
(06.04.2015 0:32:10)
@twitter
@GirtsS @laacz mašīnas ekrānā toties tās pašas telefona funkcijas drīkstu uz velna paraušanu spaidīt, kas uzmanību vēl vairāk novērš.
Reinis Traidās
(06.04.2015 8:59:10)
@twitter
@krizdabz @laacz cilvēki ar prātu nenositīsies pat kombinācijā ar sliktiem ceļiem, apstākļiem, motocikliem un pat citiem idiotiem uz ceļa.