Lai elektromobiļi varētu baudīt priekšrocības attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, būs jāievieš speciālās numura zīmes. 36 atbildes

Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:19:49)
@twitter
Lai elektromobiļi varētu baudīt priekšrocības attiecībā pret citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, būs jāievieš speciālās numura zīmes.
Pēteris Krišjānis
(18.03.2015 13:20:20)
@twitter
@laacz kāpēc?
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:21:56)
@twitter
@pecisk Lai nebūtu jāzina visu elektromobiļi sejā, kad tie stāvēs bez maksas stāvvietā, kur citi maksās, vai brauks pa sabtrans joslu.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:21:56)
@twitter
@laacz LOL, kāda nozīme numuru zīmēm? Varbūt vēl karodziņus jāuzliek šādiem auto?
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:22:17)
@twitter
@krizdabz Skati māju atbildi @pecisk
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:22:44)
@twitter
@laacz @pecisk Tas ir pavisam ačgārni. Elektroauto nevajag padarīt par baltajiem zvirbuļiem, tiem jābūt loģiskam turpinājumam esošajiem auto
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:23:24)
@twitter
@krizdabz @pecisk Tā tas notiek visā pasaulē. Tas ir pareizi. Tā cilvēkiem tiks dots redzams labums.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:24:07)
@twitter
@laacz @pecisk Kur tieši tas notiek "visā pasaulē"? Neesmu nekur redzējis speciālus numurus uz elektroauto.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:24:19)
@twitter
@krizdabz @pecisk Tas ir mārketings. Tāpat kā viss pārējais, kas notiek elektroauto popularizēšanas sakarā pašlaik.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:25:18)
@twitter
@krizdabz @pecisk Es arī, bet neuzskatu, ka tā būtu problēma. Citur pa sabtrans joslām neviens nebrauc, bet te to izmantotu citi.
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:25:38)
@twitter
@laacz @krizdabz @pecisk Speciāls numurs var arī nebūt, pietiktu ar speciālu tehniskās apskates uzlīmi, piemēram.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:26:31)
@twitter
@mrserge @krizdabz @pecisk Iespējams, ka arī variants. Mazāk pamanāms, tiesa.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:27:08)
@twitter
@laacz @pecisk Kāpēc vispār būtu jābrauc pa sab. transporta joslām? Latvijā tie sastrēgumi ir nosacīti.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:27:48)
@twitter
@laacz @mrserge @pecisk Kam vajadzēs, tas pamanīs. Bet nevajag pavisam malā likt to karodziņu lietu. Var ūsas pielīmēt :D
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:28:17)
@twitter
@krizdabz @pecisk O. Piemēram, ASV kaudzē štatu.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:28:40)
@twitter
@laacz @pecisk Mums nav nekāda sakara ar ASV.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:28:46)
@twitter
@krizdabz @mrserge @pecisk Tad nepērc elektromobili :) Benefits of many...
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:29:07)
@twitter
@krizdabz @pecisk Anyway, uzskatu, ka tā ir labi. Atvieglo kontroli būtiski.
Reinis
(18.03.2015 13:29:37)
@twitter
@laacz @krizdabz @mrserge @pecisk Vajag tā, ka katram elektromobilim pa priekšu ir jāiet cilvēkam, kurš nes sarakanu karodziņu.
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:29:59)
@twitter
@laacz @pecisk Bet vispār cepiens nevietā, tas ir mazbūtisks sīkums :) Dajoš elektroauto pa lēto un uzlādes ik uz soļa.
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:30:09)
@twitter
@krizdabz @laacz @pecisk Bezmaksas parkings, sabtransa joslas, bezmaksas uzlādes punkti. Arī bezmaksas iebraukšana (piemēram, Jūrmalā).
Kristaps Skutelis
(18.03.2015 13:30:24)
@twitter
@mrserge @laacz @pecisk Un bezmaksas alus piektdienu vakaros :)
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:30:30)
@twitter
@krizdabz @mrserge @pecisk pie kam, sastrēgumi ir. Un tie ar katru gadu pieaug.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:31:19)
@twitter
@mrserge @krizdabz @pecisk Tas viss, iirc, darbojas jau Norvēģijā (ja neskaita jūrmalas punktu).
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:31:34)
@twitter
@krizdabz @laacz @pecisk Kāpēc tieši piektdienas? Un cepiens ir vietā. Elektroauto ir nepieciešams atbalsts, jo tie nav lēti un superērti.
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:32:25)
@twitter
@laacz @krizdabz @pecisk To es zinu. Bet iebraukšana varētu būt nākamais benefits. Jūrmala jau sūds, bet, teiksim Londonā, Stokholmā.
Toms Lūsis
(18.03.2015 13:32:26)
@twitter
@krizdabz @laacz @pecisk Tieši tā, jo pagaidām tā sanāks vienkārši maksas privilēģija biezajiem.
Kaspars Foigts
(18.03.2015 13:33:31)
@twitter
@mrserge @krizdabz @pecisk Londonā tu vari iebraukt bez maksas ar elektro, jo tur jāmaksā par izmešiem.
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:33:53)
@twitter
@_affair @krizdabz @laacz @pecisk Nope. Nav gan biezajiem. Bet jāsāk ar valsti/pašvaldību, lai infrastruktūra parādās.
Armands
(18.03.2015 13:35:13)
@twitter
@laacz @mrserge @krizdabz Kiprā, piemēram, visiem īres auto ir sarkani numuri, man šķiet, ka ļoti loģiski būtu elektroauto, piem, zaļus nr!
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:36:32)
@twitter
@laacz @krizdabz @pecisk Kad par elektroauto sāks runāt tā, kā ekofašisti cepas par velo, tad atgriezīsimies pie šīs diskusijas.
Toms Lūsis
(18.03.2015 13:40:04)
@twitter
@mrserge @krizdabz @laacz @pecisk Auto, kas maksā ap/no 40k, grūti nosaukt par tautas klases.
Sergejs Bižāns
(18.03.2015 13:43:03)
@twitter
@_affair @krizdabz @laacz @pecisk e-up! maksā 25K €, praktiski jebkuram e-auto var kādu caurumu ar subsīdiju atrast, lēta ekspluatācija.
Reinis
(18.03.2015 13:49:20)
@twitter
@mrserge @_affair @krizdabz @laacz @pecisk Pa 25k taču var labu labo auto paņemt.. Jāskatās nevis absolūtos ciparos, bet pret degv. versiju.
Reinis
(18.03.2015 13:49:53)
@twitter
@mrserge @_affair @krizdabz @laacz @pecisk Ja uz to skatās, tā ka parastais Up maksā no 9k, tad tie 25 kaut kā vairs neliekas tik maz.
Reinis
(18.03.2015 13:50:29)
@twitter
@mrserge @_affair @krizdabz @laacz @pecisk Protams, iestādēm jau pa lielam po, ar ko apkārt ir jākratās zemāko līmeņu darbiniekiem. :D
Toms Atte
(18.03.2015 13:59:22)
@twitter
@laacz @krizdabz @pecisk pa diognāli dzirdēju, ka speciālā vnz būs ar fonu, līdzīgi kā takšiem.