@krizdabz @RenarsLiepins Ehh, Kristap, taču parunā kādreiz ar Tele2 cilvēkiem, pazondē reālo atdevi no tās kampaņas. 8 atbildes

Jānis Polis
(20.08.2014 21:48:58)
@twitter
@krizdabz @RenarsLiepins Ehh, Kristap, taču parunā kādreiz ar Tele2 cilvēkiem, pazondē reālo atdevi no tās kampaņas.
Aigars Mass
(20.08.2014 22:40:46)
@twitter
@JanisPolis @krizdabz @RenarsLiepins vai grūti uzrakstīt pēc gadiem?Tad jau reklāmu taisīja pēc atdeves-naudā.tagad-japielieto psiholoģija
Aigars Mass
(20.08.2014 22:42:26)
@twitter
@JanisPolis @krizdabz @RenarsLiepins piem. Bites reklāmas besī.LMT pamainījis mārketingu un paceļ zīmolu ar sajūtu reklāmām. Neesmu sfērā:)
Līva Pērkone
(21.08.2014 10:17:35)
@twitter
@JanisPolis @RenarsLiepins Tiešām būtu interesanti, kādi bija reālie rezultāti? Salīdzinot, piem. ar līdzīga produkta launch kampaņu LMT.
Jānis Polis
(21.08.2014 11:50:44)
@twitter
@Liva @RenarsLiepins Produkta launčs tas bija tikai sekundāri, primāri tas bija ārkārtīgi efektīvs rebrendings.
Līva Pērkone
(21.08.2014 11:52:58)
@twitter
@JanisPolis @RenarsLiepins umm, rebrendings uz ko?
Jānis Polis
(21.08.2014 12:19:45)
@twitter
@Liva @RenarsLiepins Tiešām neviens neatcerās, kāds bija Tele2 imidžs pirms tam? Cheap, boring & unreliable. Meteorīts iedeva svaigu startu.
Līva Pērkone
(21.08.2014 12:33:25)
@twitter
@JanisPolis @RenarsLiepins Nu tas vairāk kannu lauvām, man interesanti būtu, vai bija reāls ieguvums biznesam - market share, sales, utt.
Jānis Polis
(21.08.2014 14:21:31)
@twitter
@Liva @RenarsLiepins nu par ARPU un market share pieaugumu jājautā viņiem pašiem, man nav tādu datu. Gan jau Spoģis reiz pastāstīs :)