@Ingvilda @SlavaVK tik to ir ļoti grūti noorganizēt tā, lai sistēmiski netiktu priviliģēti vieni talanti pār citiem (jo laiks ir ierobežots) 9 atbildes

Iveta Kažoka
(26.01.2014 14:05:47)
@twitter
@Ingvilda @SlavaVK tik to ir ļoti grūti noorganizēt tā, lai sistēmiski netiktu priviliģēti vieni talanti pār citiem (jo laiks ir ierobežots)
Ingvilda
(26.01.2014 14:08:15)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK Patiesībā - nekādu problēmu. Ir apmācību sistēmas, kurās tas ir iekļauts pēc definīcas.
Ingvilda
(26.01.2014 14:09:26)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK Piemēram, iespēja apgūt mācību priekšmetu dažādos līmeņos. Vienā laikā un telpā. Sk. Starpautiskā bakalaurāta progr.
Ingvilda
(26.01.2014 14:10:49)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK Talantam noslodzes ziņā ir jābūt priviliģētam, pretējā gadījumā viņš izdemolē klasi vai pārspēlējas datorspēles
Iveta Kažoka
(26.01.2014 14:11:21)
@twitter
@Ingvilda @SlavaVK ja padziļināti nododies kādai nozarei, grūti pat pamanīt to, ka tev varētu būt vēl lielāks talants kādā citā
Ingvilda
(26.01.2014 14:20:51)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK manuprāt, ideāli būtu, ja priekšmetus var apgūt pamatlīmenī + padziļinātā līmenī. Katram tik cik vajag un var pavilkt.
Ingvilda
(26.01.2014 14:21:41)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK Tas gan vairāk uz pamatskolu, vidusskolu attiecināms, ne sākumskolu.
Iveta Kažoka
(26.01.2014 14:24:42)
@twitter
@Ingvilda @SlavaVK piekrītu. + Atstājot laiku/iespēju attīstīt arī citus talantus, kas skolā maz tiek kultivēti - praktiskos,emocionālos utt
Ingvilda
(26.01.2014 15:13:20)
@twitter
@IvetaKazoka BTW, man šķiet @SlavaVK varētu daudz stāstit par talantīgiem jauniešiem, kuri attīsta vairākas eksaktās jomas
Ingvilda
(26.01.2014 15:14:01)
@twitter
@IvetaKazoka @SlavaVK paskaties kaut vai fizikas, ķīmijas, matemātikas, programmēšanas olimpiāžu laureātus. Daudzi uzvārdi atkārtojas