Faktā, ka reklāmā sacenšas nevis darbi, bet case studies par darbiem, tomēr ir kaut kas idiotisks. Kā tas būtu, piemēram, sportā? 5 atbildes

Eriks Stendzenieks
(11.03.2013 21:57:14)
@twitter
Faktā, ka reklāmā sacenšas nevis darbi, bet case studies par darbiem, tomēr ir kaut kas idiotisks. Kā tas būtu, piemēram, sportā?
Māris Reliņš
(11.03.2013 21:58:38)
@twitter
@E_Stendzenieks cik no malas vienmēr skatīts, nereti smukākie case study vinnē. Tāpēc "prosta tak" nav vērts pat cerēt.
Madara Kandevica
(11.03.2013 22:12:14)
@twitter
@E_Stendzenieks kā citādāk vērtēt paveikto? spēja savu ideju nopārdot case studies veidā ir 90% veiksmes.
Eriks Stendzenieks
(11.03.2013 22:16:30)
@twitter
@MadaraZvejniece 2005-7 bija interesanti, tad aizgāja marasmā. Ja tev ideja vienmēr jāpaskaidro ar video, kaut kas ir pamatos greizi.
Madara Kandevica
(11.03.2013 22:21:55)
@twitter
@E_Stendzenieks nu nē, tas tik tiešām ir greizi!! case study var būt cilvēks pats. ar kieģeli, piemēram, un harizmu & pāris steitmentiem.
Krista Baumane
(11.03.2013 22:25:11)
@twitter
@E_Stendzenieks CIETI!