Gribi būt drošs uz ceļa zinot, ka ātruma pārkāpējus sodīs un ņems nost tiesības? http://t.co/MHqSf7LU - Fotoradari +1. Paraksti un RT. 60 atbildes

Aigars Mahinovs
(20.09.2012 20:42:46)
@twitter
Gribi būt drošs uz ceļa zinot, ka ātruma pārkāpējus sodīs un ņems nost tiesības? http://t.co/MHqSf7LU - Fotoradari +1. Paraksti un RT.
Armands
(20.09.2012 21:13:44)
@twitter
@aigarius atgādināšu, ka radaru kļūda ir 3 km/h un pieļaujamā spidometra kļūda - 6 km/h. Tātad +1km/h reāli no radara nošautā cipara ir +10.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:22:39)
@twitter
@thearmi +15 atbalstītāji saka, ka spidometri kļūdoties tikai uz leju. Līdz ar to sassumējot kļūdas sanāk nevis +9, bet -3.
Armands
(20.09.2012 21:24:49)
@twitter
@aigarius Viss atkarīgs no riepām+diskiem, oriģinālā regulējuma, sistēmas problēmām, utt. Pārsvarā rāda +, bet var būt arī -.
Armands
(20.09.2012 21:25:21)
@twitter
@aigarius Protams, var teikt, ka jābrauc tā, kā ir fizikas likumiem, bet tahogrāfam ir +-6 pieļauts, tātad tā ir mašīnas kļūda.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:26:35)
@twitter
@thearmi lai pārbauda, priekš tam tak tehniskā apsakte ir jāiziet. Ja tik svarīgs instruments auto nav kārtībā, tad tas nav braucams.
Armands
(20.09.2012 21:27:59)
@twitter
@aigarius Kā jau teicu, +-6 ir norma. Oficiāli pieņemta. Tāpat kā radariem +-3. Tāpēc pārstāj :)
Armands
(20.09.2012 21:28:31)
@twitter
@aigarius Turklāt tici man, vadītājs izjūt normāli adekvātu ātrumu un tāda +5 km/h raustīšanās noved pie daudz bīstamākas braukšanas.
Armands
(20.09.2012 21:29:12)
@twitter
@aigarius Un kā jau iepriekš uzsvēru, +15 es arī neatbalstu ;) tas tā, p.s. Manuprāt, jāsoda ir no +10.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:30:11)
@twitter
@thearmi autovadītājs ātrumu neizjūt, ir tāda lieta saucas perception drift. Maksimālais ātrums NAV ieteicamais ātrums.
Armands
(20.09.2012 21:31:28)
@twitter
@aigarius Palasi noteikumus. Bez iemesla zem maksimālā atļautā braukt ir aizliegts - satiksmes kavēšana. Tā arī - agresīva braukšana.
Armands
(20.09.2012 21:31:49)
@twitter
@aigarius Ja eksāmenā tukšā ielā, kur atļauts 70, brauksi ar 60, dabūsi brīdinājumu. 2 vai 3 reizes tā un attā.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:32:19)
@twitter
@thearmi ir aizliegts braukt ar nepamatoti zemu ātrumu. Nekādas saistības ar maksimālo atļauto.
Armands
(20.09.2012 21:33:20)
@twitter
@aigarius pajautā braukšanas eksāmena pieņēmējam kādam, kas ir "nepamatoti zems". Lūdzu. Un beidz gvelzt par to, ko nezini.
Armands
(20.09.2012 21:33:59)
@twitter
@aigarius Tev ir tiesības? Esi braucis? Cik tk km? Ja nē, tad nevari izteikties par šīm lietām, lai cik nu ļoti arī gribētos prātuļot.
Armands
(20.09.2012 21:35:15)
@twitter
@aigarius Es taču nediskutēju par Linuxiem? :D
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:36:25)
@twitter
@thearmi muļķīgs arguments - CSN punkts 118.3. Ja ir pamatojums kāpēc tu gribi braukt lēnāk, var kaut ar 10 kmh, zonā 90.
Armands
(20.09.2012 21:39:28)
@twitter
@aigarius braukšana ar 80 uz šosejas apdraud daudz vairāk satiksmi, nekā ar 100 jebkurā gadījumā. Ir vēl termins "iekļaušanās plūsmā".
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:39:52)
@twitter
@thearmi gudrie ikdienas "braucēji" arī NR teica, ka viņam nav taisnība par Brīvības/Šarlotes krustojumu. CSN nemainās no tā cik bieži brauc
Armands
(20.09.2012 21:39:58)
@twitter
@aigarius un pamatojums ir auto problēmas, slikts ceļš, sniegs, migla, utt, nevis "man bail no radariem", "man bail ātri braukt".
Armands
(20.09.2012 21:40:31)
@twitter
@aigarius Kas ir ar Brīvības / Šarlotes krustojums? Kas tur par lietu? Neko neesmu dzirdējis.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:42:14)
@twitter
@thearmi "es nejūtos droši par sava spidometra precizitāti" vai "es braucu ievērojot atļauto ātrumu"
Armands
(20.09.2012 21:43:43)
@twitter
@aigarius Ja domā, vai jāievēro luksofors - 99%, ka nav. Nav stoplīnijas, luksofors - aiz krustojuma, ne pirms, un tur aiz nav stoplīnijas.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:44:17)
@twitter
@thearmi http://t.co/YMKwEZi0 - beigās NR pārsūdzēja un sods tika atcēls - http://t.co/2uOiHNjz
Armands
(20.09.2012 21:44:37)
@twitter
@aigarius Ja pirms krusta nav luksofora, nav jāievēro. Līdzīga situācija ir Dzirnavu/Gogoļa krustojumā ar gājēju pārejas luks.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:45:31)
@twitter
@thearmi bet ļoti daudzi regulārie braucēji "ar putām pār lūpām" komentēja, ka jāievēro gan. Pat policisti, acīmredzot, dažreiz CSN nezin.
Armands
(20.09.2012 21:46:34)
@twitter
@aigarius Nē, policija čakarē cilvēkus. Par to jau arī cepiens ar tiem radariem :) Nu redzi, tad jau man bija taisnība arī te :D
Armands
(20.09.2012 21:46:59)
@twitter
@aigarius p.s. paskatījos street view krustu, nevis to bloga rakstu ;)
Armands
(20.09.2012 21:47:28)
@twitter
@aigarius Es jau sabijos, ka tur ir jāievēro tas luksofors kkāda mērkaķa dēļ un noliksi mani uz lāpstiņām :D
Armands
(20.09.2012 21:50:18)
@twitter
@aigarius haha, bet @laacz gan tur iemurgojies :))
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:51:10)
@twitter
@thearmi saproti, braukšana neuzlabo CSN zināšanas vai saprašanu. drīzāk ar pieredzi tas, ko kursos ielika aizmirstās un paliek tik "poņa"
Armands
(20.09.2012 21:51:54)
@twitter
@aigarius tā iemāca reālās situācijas izpratni un iekļaušanos satiksmē. Kāpēc, Tavuprāt, jaunie vadītāji vairāk iekļūst avārijās?
Armands
(20.09.2012 21:53:28)
@twitter
@aigarius un to, cik "ļoti" vajadzīgi maksimālie ātrumi uz lielām šosejām parāda Vācija - brauc kaut ar 300. Nevienu avāriju neredzēju.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:53:34)
@twitter
@thearmi tāpēc, ka ir pārgalvīgi un nejūt mašīnas gabarītus un vēl vidēji statistiksi vēl mazāk ievēro CSN. Tad daļai tiesības noņem
Armands
(20.09.2012 21:53:46)
@twitter
@thearmi Tur visi viens ar otru rēķinās. LV - "braucu ar 50 iekš 50, pa 3. joslu, man viss po*.
Armands
(20.09.2012 21:54:10)
@twitter
@aigarius Aizmirstot, ka jābrauc maksimāli tuvu labajai malai un tālāk - tikai apdzīšanai. Lūk, par ko vajadzētu tiesības nost ņemt.
Armands
(20.09.2012 21:54:37)
@twitter
@aigarius Ir daudz bīstamāki pārkāpumi par ātrumu, kas būtu jāskatās, respektīvi. Kaut vai gājēju iešana pāri sarkanajam.
Armands
(20.09.2012 21:55:50)
@twitter
@aigarius protams, es nerunāju par ātruma pārkāpumiem bīstamās vietās. Ir vietas, kur +0 ir bīstama, ir vietas, kur tikai +30.
Armands
(20.09.2012 21:56:18)
@twitter
@aigarius Ja CP nestrādātu uz naudas iekāšanu tieši mazāk bīstamajās vietās, bet uz satiksmes drošību, viss būtu citādāk.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:56:42)
@twitter
@thearmi ja būtu mums tādas šosejas... Un arī uz viņām ir avārijas. Tās gan praktiski vienmēr ir fatālas, bieži vairākām mašīnām.
Armands
(20.09.2012 21:56:45)
@twitter
@aigarius Jāsāk nevis ar sodu paaugstināšanu vai pastriktināšanu, bet gan ar CP darbības politikas un attieksmes maiņu.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:57:23)
@twitter
@thearmi ja ir zināmas tādas vietas, tad par to ir jāziņi CP, lai uzliek lielāku zīmi. Bet tikai tad, kad visi ievēros uzliktās.
Armands
(20.09.2012 21:58:32)
@twitter
@aigarius redzi, arī tās vietas ir atkarīgas no apstākļiem. Tas pats Dienvidu tilts naktī - nu kāpēc tur nevarētu 90?
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 21:58:33)
@twitter
@thearmi vienkārši - sodīt visus, par visu, visur. Tie kas nemāk braukt pēc CSN, ātri iemācīsies vai pārsēdīsies uz tramvaju. Un būs miers.
Armands
(20.09.2012 21:59:19)
@twitter
@aigarius Tu runā kā tāds nacists principā :) Pats nelegālu filmu neesi noskatījies vai mūziku paklausījies nekad? Zādzība! Cietumā!
Armands
(20.09.2012 22:00:12)
@twitter
@aigarius un p.s. palasi, kāds sods paredzēts par pārkāpumu līdz 20 km/h. Vienu reizi gadā - brīdinājums.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 22:00:56)
@twitter
@thearmi manas darbības neapdraud citu cilvēku dzīvības. Ātrumpārkāpējs apdraud visus, kas ir uz ceļa vai tuvu tam.
Kristaps Skutelis
(20.09.2012 22:02:09)
@twitter
@aigarius absurda situācija, ka tu aģitē par noteikumu ievērošanu un drošu braukšanu, bet atrodas tādi, kas apstrīd un nepiekrīt.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 22:02:20)
@twitter
@thearmi nu tad, lai sūta brīdinājumu pirmajā fotoradara fiksēšanas reizē. Bet pārkāpums ir jāfiksē, ko 15+nieki vispār noraida.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 22:06:01)
@twitter
.@krizdabz tādā absurdā valstī dzīvojam, kad valsts apmaksāts TV raidījums aģitē cilvēkus sistemātiski pārkāpt likumu.
Kristaps Skutelis
(20.09.2012 22:08:04)
@twitter
@aigarius tai konkrētajai iniciatīvai es arī ne pārāk piekrītu, lai gan nevaru sevi saukt par kārtīgu braucēju
Jānis Ziediņš
(20.09.2012 22:30:59)
@twitter
@aigarius jauka diena, auto, riepas kārtībā. Atļautais ātrums 90, un tev pa priekšu brauc kāds uz 82, cik ilgi apdzīsi negribot pārsniegt?
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 22:35:51)
@twitter
@janisz neapdzīšu, jo manevra relatīvā bīstamība nav to pāris minūšu vērta, ko tā apdzīšana man ietaupītu
Jānis Ziediņš
(20.09.2012 22:46:33)
@twitter
@aigarius nav vērts ar tevi strīdēties :)
Edgars Jēkabsons
(20.09.2012 22:51:03)
@twitter
@aigarius @janisz un, ja priekšā vēl 200-300km ko braukt, arī neapdzīsi? labāk 20min pagaidīt? un ja vēl lēnāk priekšā braucējs kustās?
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 22:56:57)
@twitter
@edgarsj @janisz ja priekšā vēl 200-300 km, tad droši vien atradīsies pietiekoši taisns un pārskatāms ceļa posms lai droši apdzītu pēc CSN
Jānis Ziediņš
(20.09.2012 22:58:13)
@twitter
@aigarius @edgarsj jā, nepārsniedzot 90, izrēķini kāds būs apdzīšanas ceļš :)
Edgars Jēkabsons
(20.09.2012 22:58:26)
@twitter
@aigarius ti, nebraucot ātrāk par 90? Nebūs, jo tikmēr pa vidu jsu būs citi auto, kas mēģinās apdzīt
Jānis Ziediņš
(20.09.2012 23:00:06)
@twitter
@aigarius @edgarsj Lai droši apdzītu, ir jāpaātrinās, un jāatgriežas savā joslā. Maz tavā taisnajā posmā no lauka malas traktors izgriež...
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 23:00:56)
@twitter
@edgarsj un redz, tāpēc, ja kāds pārsniedz apdzenot (un pašlaik arī +2-3 mašīnas apdzen) jāsoda vēl stingrāk.
Aigars Mahinovs
(20.09.2012 23:23:33)
@twitter
@janisz @edgarsj ārkātras situācijas var paskaidrot apstrīdot sodu administratīvā kārtībā. Taisn, brīvs, pārskatāms.