Oficiāli atzīstu @MADARAcosmetics dzērienu palaišanas kampaņu par veiksmīgu. Vēl ne par vienu preci neesmu LV redzējis twitterī tādu buzz! 26 atbildes

Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 1:34:57)
@twitter
Oficiāli atzīstu @MADARAcosmetics dzērienu palaišanas kampaņu par veiksmīgu. Vēl ne par vienu preci neesmu LV redzējis twitterī tādu buzz!
Mārtiņš kic Legzdiņš
(09.06.2010 9:17:17)
@twitter
@sv4ns cik es manīju,atsauksmes ir negatīvas,tātad neveiksme? drīzāk varētu kā labu piemēru minēt valmiermuižu, tik pat daudz bet pozitīvi
Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 10:17:53)
@twitter
@kicz Atsauksmes par drinkiem ir visādas - vienam garšo, otram nē. Veiksmīga tajā ziņā, ka visi zina, kas tas ir. Garša - tas katram citādāk
Mārtiņš kic Legzdiņš
(09.06.2010 10:27:39)
@twitter
@sv4ns man nepaveicās redzēt tikai negatīvās (Archijs, Krizdabs...), līdz ar to jā zinu bet vai tas ir labi ka zinu ar sliktu ziņu?
Mārtiņš kic Legzdiņš
(09.06.2010 10:29:09)
@twitter
@sv4ns es tikai gribu teikt ka manuprāt kampaņas veiksmi nevar mērīt tikai ar buzz lielumu :)
Kaspars Foigts
(09.06.2010 10:40:52)
@twitter
@sv4ns Buzz radīšana veiksmīga - pārējais nu tā.
Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 12:34:21)
@twitter
@kicz Atšķirība - kampaņas vai produkta veiksme. Ja slikts produkts, tad laba kampaņa nelīdzēs. Līdzīgi, kā @kirshblac pieminētais Meteorīts
Kristaps Skutelis
(09.06.2010 13:25:29)
@twitter
@sv4ns Veiksmīga kampaņa, ja atsauksmes pa lielam ir negatīvas? Nu nu..
Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 13:31:52)
@twitter
@krizdabz Šo tēmu jau iztvītojām ar @kicz - kampaņa un produkts ir 2 dažādas lietas. Sliktam produktam Buzz nepalīdzēs, bet Buzz bija labs
N.R.
(09.06.2010 13:33:49)
@twitter
@krizdabz kāpēc ne? iepriekš visādi ārčiji neko nezināja par tādu brendu, tikai "puķu meitenes". tagad daudzi zinās ka ir tādi veikali
Pēteris Krieviņš
(09.06.2010 13:37:04)
@twitter
@sv4ns Tev trūkst piemēru par negatīvajiem buzziem? Tad jau man jāsaka ka izzi buzz arī ir 100% izdevies!
Kristaps Skutelis
(09.06.2010 13:38:23)
@twitter
@sv4ns Ar ko labs? Ar to, ka vispār runāja par produktu? Tiešām ir vienalga ko runā?
Kristaps Skutelis
(09.06.2010 13:39:05)
@twitter
@normis Par brendu tak daudzi jau zināja. Pat es, kam nu nav nekāda sakara ar puķu meitenēm :D Latvija ir maza
Helmuts
(09.06.2010 13:41:46)
@twitter
@PeterisKrievins izzi buzz ir viens no labākajiem piemēriem pa tēmu "Īsa pamācība kā graut zīmolu Twiterī"
Mārtiņš kic Legzdiņš
(09.06.2010 13:47:31)
@twitter
@sv4ns es tikai nepiekrītu apgalvojumam "kampaņa veiksmīga", tas ka buzz liels jā, bet jēga no tā?
Archijs
(09.06.2010 13:52:45)
@twitter
@normis Eu eu. Zināja gan. Ārčiji produktus nelieto, bet par LV uzņēmumiem, kas pārdod kaut ko pasaulei, gan zina
N.R.
(09.06.2010 14:03:01)
@twitter
@Archijs @krizdabz tas bija slikts piemērs. labi, saukšu to par "vasju". nevar noliegt ka bija cilveki kas nezināja un tagad zin
Kristaps Skutelis
(09.06.2010 14:03:58)
@twitter
@normis Bet ja produkts ne īpaši izdevies tad kāda atšķirība, ka par to zin. Vairāk no tā (ilgtermiņā) nepirks.
N.R.
(09.06.2010 14:16:32)
@twitter
@krizdabz kāpēc tev liekas ka produkts nav izdevies? man un maniem draugiem garšo, es dzīvē neesmu redzējis nevienu kam negaršo.
Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 14:16:40)
@twitter
@PeterisKrievins Izzi pasākumā nevienu pozitīvu atsauksmi nedzirdēju. Attiecībā uz Madaru - ir cilvēki, kuriem kādi konkrēti dzērieni garšo
N.R.
(09.06.2010 14:17:07)
@twitter
@krizdabz būtībā tie kam negaršo ir redzēti tikai twitterī, kas liekas pagalam dīvaini ...
Pēteris Krieviņš
(09.06.2010 14:18:12)
@twitter
@normis izkāp no twittera un palasi atsauksmes citur.... nespied man uz jūtām :)
N.R.
(09.06.2010 14:19:13)
@twitter
@PeterisKrievins kur tas ir "palasi"?romānos vai žurnālos? nesmīdini, es runāju par blogosfēru, kas ir twitter=blogi visi citi sociālie sūdi
N.R.
(09.06.2010 14:20:08)
@twitter
@PeterisKrievins cilvēks kas ieies Rimi un viņam iedos nodegustēt neko nezinās par interneta haju, socmediji ir šaurs loks.
Mārtiņš Švāns
(09.06.2010 14:40:53)
@twitter
@krizdabz Es burbuļdzērienus, izņemot Colu, kvasu un minerālūdeni, nedzeru! Madaru gribu pagaršot, tātad Buzz ir nostrādājis...
Archijs
(09.06.2010 14:42:49)
@twitter
@normis Turklāt, vismaz liekas, ka esmu informēts par lielu daļu kosmētikas brendiem, tipiem un pārdošanas veidiem. Neprasi kāpēc
N.R.
(09.06.2010 14:44:32)
@twitter
@Archijs es jau teicu, es biju domājis Vasju