Dīvaini, ka Vācijas autoražotāji ir aizgājuši pa kvalitātes skuju taku, izņemot mazos rezerves daļu ražotājus. Bet, ja vajag drēbes un apavus dabai, tad Vācija un Austrija vēl ar vien ir laba izvēle. Kādreiz bija Zviedru Fjallraven, bet tas ir izbeidzies. 7 atbildes

Agris Krusts
(2021-09-14 15:51:29)
@twitter
Dīvaini, ka Vācijas autoražotāji ir aizgājuši pa kvalitātes skuju taku, izņemot mazos rezerves daļu ražotājus. Bet, ja vajag drēbes un apavus dabai, tad Vācija un Austrija vēl ar vien ir laba izvēle. Kādreiz bija Zviedru Fjallraven, bet tas ir izbeidzies.
Agris Krusts
(2021-09-14 15:52:44)
@twitter
Un tas nav tikai drēbēm. Pat sunim man ir nopirkta vācu kaklasiksna un pavada.
Aigars Mahinovs
(2021-09-14 15:55:33)
@twitter
@agris_krusts Viss ir atkarīgs no auto paredzētā pielietojuma mērka un auditorijas. Kā arī no apkopes. Ja cilindrā pielaides ir mikronos (lai pēc iespējas tīrāki izmeši), bet kaimiņu Vaņa automehāniķis to labo ar āmuru, tad ilgi tāds auto nekalpos.
Agris Krusts
(2021-09-14 16:02:46)
@twitter
@aigarius Spriežot pēc savas un draugu pieredzes ar jauniem vācu auto un salīdzinot tos ar japāņu, servisu apmeklējumi ir biežāki. Japāņu auto parasti brauc tikai apkopēs, vācu starp apkopēm pāris reizes iebrauc kaut ko "pēc garantijas" salabot. Pasātam pie 100k vajadzēja savirzi taisīt
Agris Krusts
(2021-09-14 16:14:36)
@twitter
@Snowtales Bet kāpēc, piemēram, japāņiem sanāk? Nav jau arī tā, ka vācu auto palikuši lētāki
Jānis Ziediņš
(2021-09-14 16:44:38)
@twitter
@agris_krusts Sunim jāņem https://t.co/eBJtSXBXIU :) ļoti laba kvalitāte, sevišķi iesaku suņiem, kam patīk slapjums.
Agris Krusts
(2021-09-14 17:21:48)
@twitter
@janisz Mana ir platāka, ar rokturi un labu saslēgšanas mehānismu. Īsā pavada ir elastīga un ar lielu izturību tajā pat laikā. Lai var pie jostas stiprināt un rokas būtu brīvas. Ērti garām pastaigām https://t.co/E707MemmnJ
Romāns Meļņiks
(2021-09-15 12:00:43)
@twitter
@agris_krusts https://t.co/Z9p8IEaEv7

© 2009-2017 civciv ;)