Bjorns gulēja nakti elektriskajā Kia eNiro, kad ārā bija -26C. Sildīšana patērēja tikai 18% baterijas. Tīri labs rezultāts. Kādam te bija jautājumi pat elektro auto ziemā: https://t.co/gTWRWQHym4 5 atbildes
@normis@toot.lv (2021-01-11 22:19:12) |
Bjorns gulēja nakti elektriskajā Kia eNiro, kad ārā bija -26C. Sildīšana patērēja tikai 18% baterijas. Tīri labs rezultāts. Kādam te bija jautājumi pat elektro auto ziemā: https://t.co/gTWRWQHym4 | ||
Gints Kiršteins (2021-01-12 10:13:34) |
@normis Pie esošajām temeratūrām nav nekādu baigo problēmu. Salona uzsildīšana ~20min pirms došanās ceļā norij 3% no 42kwh baterijas. Gaidu tos -20C. | ||
@normis@toot.lv (2021-01-12 10:19:35) |
@gkirstei Tu jau vari turēt piespraustu pie vada, tad mazāk kritīs baterijas līmenis. Nu ja ir tāda iespēja. | ||
Gints Kiršteins (2021-01-12 10:23:20) |
@normis Ja braucu no mājām, tad pie vada esot arī bateriju uzsilda atbilstoši un tad ir vasaras patēriņš. Skaidrā laikā ar tīru ceļu pie -2C atbraucu uz Rīgu ar 14.5kwh/100km. Bet pretējā virzienā braucot nav vads, tāpēc silda tikai salonu un bateriju neaiztiek, tad uzlec uz 17,5-19. | ||
@normis@toot.lv (2021-01-12 10:27:09) |
@gkirstei Man tas pats aptuveni, par patēriņiem. No siltas garāžas arī daudz labāks patēriņš. Korejiešiem ir iespēja redzēt, kas tieši tērē un cik, tur labi redzams, ka salona sildīšana ēd 2-3kW. | ||
Gints Kiršteins (2021-01-12 10:32:19) |
@normis Man arī rāda tērētājus, bet pārrēķina km - cik noņem no poteniālā kopējā nobraucamā attāluma. |