No 20. marta esam palīdzējuši atgriezties 2 262 iedzīvotājiem Baltijā, kā arī esam pārvadājuši 509 pasažierus no Rīgas, ļaujot tiem nokļūt savās mājās. Mēs lepojamies ar savu komandu, kas pašaizliedzīgi veikusi savus pienākumus, īstenojot īpašos lidojumus. https://t.co/iXO13nEv3N 6 atbildes

airBaltic
(31.03.2020 12:15:31)
@twitter
No 20. marta esam palīdzējuši atgriezties 2 262 iedzīvotājiem Baltijā, kā arī esam pārvadājuši 509 pasažierus no Rīgas, ļaujot tiem nokļūt savās mājās. Mēs lepojamies ar savu komandu, kas pašaizliedzīgi veikusi savus pienākumus, īstenojot īpašos lidojumus. https://t.co/iXO13nEv3N
Jānis Ziediņš
(01.04.2020 17:56:58)
@twitter
@airBaltic Sveiki! Pēc rezervācijas koda AirBaltic lapā lidojumi aprīļa beigās tiek uzrādīti kā atcelti, bet nekāds atsevišķs e-pasts ar papildu info nav bijis. Vēl jāgaida? Nepieciešams, lai saprastu kā ar apdrošinātāju komunicēt. Paldies!
airBaltic
(01.04.2020 18:16:16)
@twitter
@janisz Labvakar! Jā, visi e-pasti tiek izsūtīti “viļņos”, tāpēc, iespējams Jums tas vēl nav ticis nosūtīts. Varam aicināt DM ziņā atsūtīt savu rezervācijas numuru, paskatīsimies!
Jānis Ziediņš
(01.04.2020 18:20:03)
@twitter
@airBaltic Paldies, nosūtīju ziņu.
Dzintars
(01.04.2020 18:47:53)
@twitter
@janisz Ko tieši vēlies komunicēt ar apdrošinātāju? Tiklīdz tika izsludināta pandēmija, atceltais reiss nav apdrošināšanas gadījums. Ja vien neesi citādi vienojies ar apdrošinātāju.
Jānis Ziediņš
(01.04.2020 20:24:32)
@twitter
@DzintarsDzenis Apdrošināšana tika nopirkta pirms valsts iekļaušanas sarakstā, un pirms ārkārtējā stāvokļa. Ceļojums teorētiski notiek pēc ārkārtējā stāvokļa, tomēr AB reisus atcēla. Problēma ne tik daudz ar AB, bet neatceļamām viesnīcām.
Dzintars
(02.04.2020 7:25:40)
@twitter
@janisz Neviennozīmīga situācija. Veiksmi sarunā ar apdrošinātāju!