Vispār jau cilvēki var vienkārši savaldīt savu ego un nebraukt. nu un? nu nebūs bildes instagrammā? un? toties baltikam šāda biļešu atgriešana visdrīzāk vienkārši nav finansiāli paceļama. norakstīt vienu atvaļinājumu vai pašiem tik izdevīgu un noderīgu aviokompāniju? https://t.co/gBcQaUv4ls 21 atbildes

Girts
(2020-03-06 09:09:37)
@twitter
Vispār jau cilvēki var vienkārši savaldīt savu ego un nebraukt. nu un? nu nebūs bildes instagrammā? un? toties baltikam šāda biļešu atgriešana visdrīzāk vienkārši nav finansiāli paceļama. norakstīt vienu atvaļinājumu vai pašiem tik izdevīgu un noderīgu aviokompāniju? https://t.co/gBcQaUv4ls
Armands
(2020-03-06 09:15:54)
@twitter
@GirtsS Nu pag, ja ir bīstamība, aviokompānijai būtu jāatmaksā biļešu nauda. Kaut kā LuxExpress to spēj. Ja Baltic nespēj, varbūt tad lai SAS apkalpo Rīgas lidostu, pietks gāzt valsts miljonus kretīniskā bezdibenī.
Girts
(2020-03-06 09:20:10)
@twitter
@thearmi jājā. varēsim lidot caur ARN pa dārgo, lai aizlidotu to pašu milānu :) miljonus tur neviens sen negāž. AB >1% no ikp. ~3% no eksporta. ~7% no pakalpojumu eksporta. tas tiešais efekts. netiešais - nodrošina ļoti ērtus savienojumus ar ļoti daudz vietām. tas vispār nav svarīgi :)
Girts
(2020-03-06 09:22:42)
@twitter
@thearmi airbaltika aiziešana no rīgas nozīmēs - mazāk savienojumus, dārgākas cenas. tā tas vienkārši būs. es to negribētu. labāk būtu, lai daži pasēž mājās. nekas viņiem nenotiks.
Armands
(2020-03-06 09:24:21)
@twitter
@GirtsS Nu, ja man, jaunam un spēcīgam, būtu nopirktas biļetes un tām naudu neatgrieztu, es arī lidotu, pēc tam 2 nedēļas pēc atgriešanās nekontaktējoties ar saviem vecākiem.
@normis@toot.lv
(2020-03-06 09:25:54)
@twitter
@GirtsS Saki, ka tik uzkrītoši jādemonstrē sava "nauda pirmajā vietā" attieksme, sākot kaut ko mazināt tikai pēc brīvlaika, jo visi jau zin, ka viņu default biļetei nav cancellation? Pat ja ir reāli iemesli nelidot? Reāla distopija, atvainojos. Kā reddits saka "late stage capitalism"
Girts
(2020-03-06 09:26:02)
@twitter
@thearmi un ietu uz darbu, staigātu apkārt, aplaistu citus. jo pašam tak tikai klepus nieka. jā. nu cilvēkiem nav ar to ego kārtībā. to jau es saku.
Armands
(2020-03-06 09:26:41)
@twitter
@GirtsS Ja būtu reāls risks, būtu pavēle kancelēt reisus un atgriezt naudu. Ja nav, tātad nopietna riska nav, vai ne tā?
Girts
(2020-03-06 09:27:05)
@twitter
@normis es saku, ka AB šis visdrīzāk ir izdzīvošanas jautājums. tiem atpūtniekiem tikai ego jautājums.
Girts
(2020-03-06 09:29:28)
@twitter
@thearmi jā jā. man tiešam negribas ar tevi te diskutēt. es uzskatu, ka primāri tieši paši cilvēki ir atbildīgi par sevi un savu potenciālo ietekmi. punkts. es nebrauktu.
@normis@toot.lv
(2020-03-06 09:29:42)
@twitter
@GirtsS Domā Lufthanzai tie atceltie 7000 reisi Marta mēnesī vien, tā neko nemaksā? Paskaties uz viņu akciju cenu. Vienkārši daži izvēlas darīt pareizo lietu, nevis slaukt uz slimu cilvēku eksportu Igaunijai
Armands
(2020-03-06 09:31:56)
@twitter
@GirtsS Vēl par ko padomāt - kā @airBaltic panāk, ka kāds stjuarts tajā reisā lidos? Protams, ka "nelidosi, rīt vairs darba nebūs." Tas, lūk, ir bezatlīdzības kalngals.
Girts
(2020-03-06 09:34:16)
@twitter
@normis ja tu salīdzini lufhansu ar AB, tu vienkārši neseko līdzi avio nozarei. tas ir kā salīdzināt resursu dziļumā LV ar Ķīnu. AB visdrīzāk neizvilks, tas ir reāls risks. LV no tā tikai cietīs un ilgtermiņā. pareizo lietu var izdarīt arī atpūtnieki. tas ir tas, ko es rakstu
Girts
(2020-03-06 09:36:27)
@twitter
@normis nesaprast AB nozīmi LV ekonomikai un ietekmi uz pašiem ērtu lidošanu ir jocīgi. Lufthansas biļetes būs vismaz par 30% dārgākas, ja te nebūs AB, īpaši savienojumiem. ar Sas tas pats. Ryanairs aizpildīs tikai nedaudz.
Girts
(2020-03-06 09:42:11)
@twitter
@thearmi tā ir? vai tu te vienkārši izdomā?
Armands
(2020-03-06 09:43:47)
@twitter
@GirtsS Kā tad Tu domā, kā tas notiek? :)
@normis@toot.lv
(2020-03-06 11:03:35)
@twitter
@GirtsS AB neizvilks, jo skolnieku brīvlaikā atcels tos pāris reisus? Tu nu gan viņus zemu vērtē.
Aigars Mahinovs
(2020-03-06 11:16:56)
@twitter
@normis @GirtsS AB atceļ reisus tāpēc, ka cilvēki atceļ un nepērk biļetes - viņi tā tieši samazina izmaksas nelidinot tukšas lidmašīnas apkārt ;)
Girts
(2020-03-06 12:19:57)
@twitter
@normis pāris reisi? tālākajās nedēļās viņi atcels 4%. 4% avio biznesā daudz, ļoti plānas maržas. AB gadījumā jo īpaši - viņiem ir paaugstas fiksētās izmaksas (jauno lidmašīnu līzings). minētu, ka daļēja kompensācija par atcelto būtu reālāks virziens. nezinu vai legāli var
Armands
(2020-03-06 12:30:39)
@twitter
@GirtsS @normis Viņi jau sen pusi lidmašīnu izīrējuši citiem un ar A220 paredzētos reisus (piemēram, Oslo) apkalpo ar Q400. Tā kā nestāsti man par "nabaga" AirBaltic. Viņi to vien dara kā jāj klientus, liekot normāla izmēra cilvēkiem sēdēt šauros un zemos kukuruzņikos.
Armands
(2020-03-06 12:31:10)
@twitter
@GirtsS @normis Principā nākamreiz uz Oslo, visticamāk, lidošu ar Norwegian, AirBaltic centīšos pēc iespējas atmest vispār, tik sūdīga bijusi pēdējā laika pieredze ar Q400.
Alise
(2020-03-06 21:19:08)
@twitter
@normis @GirtsS Nesapņo. Aviokompānijas atceļ lidojumus nevis labas gribas dēļ, bet tāpēc, ka dramatiski krities pieprasījums.

© 2009-2017 civciv ;)