Mēs @Mobilly >85% zvanu paceļam 20 sekunžu laikā. Ja nesanāk, tad piedāvājam iespēju pieteikties uz atzvanu. Kādus 98-99% atzvanam. Reizēm, diemžēl, nesazvanam, kas nav labi. Perfekti neesam. Bet likt minūtēm klausīties mūziku.. Nu nē. P.s.Mums >220k AKTĪVU klientu. Nav maz https://t.co/Sfr 18 atbildes

Girts
(06.02.2020 10:27:10)
@twitter
Mēs @Mobilly >85% zvanu paceļam 20 sekunžu laikā. Ja nesanāk, tad piedāvājam iespēju pieteikties uz atzvanu. Kādus 98-99% atzvanam. Reizēm, diemžēl, nesazvanam, kas nav labi. Perfekti neesam. Bet likt minūtēm klausīties mūziku.. Nu nē. P.s.Mums >220k AKTĪVU klientu. Nav maz https://t.co/Sfr
Ingus Rūķis
(06.02.2020 10:48:20)
@twitter
@GirtsS @Mobilly Aktīvo klientu skaits maz ko pasaka. Vairāk pasaka zvanu skaits. Iespējams jums ir tik labs produkts, ka 90% aktīvo klientu nemaz nezvana un nezina, ka eksistē palīdzības tālrunis.
Girts
(06.02.2020 10:55:33)
@twitter
@ingus @Mobilly zvana, zvana. vairāk nekā 1000 zvanu dienā. 1/3 ir proaktīvie, pirms klientam ir problēma. taču, jā, produkts ir svarīgs faktors, kas var samazināt zvanus, tas ir reāli praksē pārbaudīts.
Armands
(06.02.2020 12:56:24)
@twitter
@GirtsS @ingus @Mobilly Jā produktam nepieciešams supports, tas ir sūdīgs produkts. Diemžēl, pagaidām gan visi manis redzētir produkti ir dūšīgi. Bet gribētos reiz uztaisīt tādu, kam supportu nevajag :)
Girts
(06.02.2020 13:01:27)
@twitter
@thearmi @ingus @Mobilly Atkarībā no pakalpojuma niansēm. Mūsu jomā nevar. Pārāk daudz vietu, kur var kaut kas noiet greizi. Vispār gan šaubos vai daudz ir tādu produktu, kur to var sasniegt.
Jānis Ziediņš
(07.02.2020 19:52:04)
@twitter
@GirtsS @Mobilly Kāds ir vidējais zvana ilgums? Mobilly produkts nav bankas vai valsts IS, attiecīgi problēmas, visticamāk, vienveidīgas un vienkāršas. Neatceros, kad pēdējo reiz Mobilly būtu zvanījis..
Girts
(07.02.2020 20:44:04)
@twitter
@janisz @Mobilly Lielākā daļa zvanu ir no 1-2min. Jā, nav daudz un uz to ir īpaši strādāts, gan no produkta puses, lai klientam pēc iespējas mazāk vajag palīdzību, gan, lai klientu serviss var ātri pieņemt lēmumus ar pietiekamām pilnvarām un risināt, nevis tincināt.
Girts
(07.02.2020 20:47:39)
@twitter
@janisz @Mobilly Protams, mēs jau tāds nieka apps nevis nopietna IS Īsta nauda, 30k+ dienā transakcijas, reāli riski klientiem ar lieliem sodiem, 25+ integrācijas ar dažāda kalibra un kvalitātes ārējām sistēmām, psi dss, fktk uzraudzība un noteikumi, aml, sca. Tas jau tāds nieks vien ir.
Girts
(07.02.2020 20:59:49)
@twitter
@thearmi @ingus @Mobilly Jā, ko gribēju piebilst, bet aizmirsu, problēma ir naudā. Tur kur iesaistīta nauda, tur bez supporta nevar. Otra mūsu problēma ir tā, ka, lai arī no malas izskatās, ka tāds nieciņš-appiņš, mums ir 25+ aktīvās integrācijas ar ārējām sistēmām. Daudz rūmes, kur k-kam noiet grei
Jānis Ziediņš
(07.02.2020 21:04:51)
@twitter
@GirtsS Pēdējā piebilde patiesā Mobilly stilā :) vispār jau runāju par produktu pēc būtības, (un tas no klienta skata ir vienkāršs), nevis integrācijām, transakciju skaitu. Man Mobilly kā produkts patīk, un izmantoju regulāri, tomēr komunikāciju neuztveru pozitīvi.
Girts
(07.02.2020 21:10:11)
@twitter
@janisz Piebilde tādēļ, ka, lai arī no malas izskatās pēc nieciņa un paši to arī reizēm aizmirstam, mums patiesībā ir visai sarežģīta tā mantiņa, kurā ir daudz gan opciju klientiem(3 dažādi attiecību režīmi utt), gan vietu, kur arī no mums neatkarīgu apstākļu dēļ var saiet kkas īsajā.
Armands
(07.02.2020 21:12:27)
@twitter
@GirtsS @ingus @Mobilly Nu nē, pēc nieka galīgi neizskatās, tici man :) nu varbūt pilnīgam nezinātājam.
Girts
(07.02.2020 21:14:58)
@twitter
@thearmi @ingus @Mobilly Nu kas tad tur. Start, stop un viss
Girts
(07.02.2020 21:18:43)
@twitter
@janisz Tāpēc, kad man, piemēram, kāds stāsta, ka e-veselība ir kas šausmīgi sarežģīts un tāpēc, lai dīvāna eksperti paklusē, bet tur nevar tā vnk kritizēt par ātrdarbību, uix utt, manī iekšā nedaudz uzvārās. Nē, tā normāla izmēra IS ar, jā, augstām drošības prasībām, bet nekā ārkārtēja
Jānis Ziediņš
(07.02.2020 21:22:56)
@twitter
@GirtsS Saprotu un pieņemu viedokli. Bet ņemot vērā tavas zināšanas, tu noteikti ļoti labi arī saproti, cik daudz lietas var noiet greizi pie n integrācijām, pieslēgumiem un arī klientu neprasmēm.
Girts
(07.02.2020 21:35:51)
@twitter
@janisz O jā. Tā, protams, skarbā IT dzīves sastāvdaļa

(07.02.2020 22:27:45)
@twitter
@GirtsS @janisz Vai joprojām nevar samaksāt par stāvvietu no mobilly lapas ar Firefox?
Girts
(07.02.2020 23:06:26)
@twitter
@JAMikdiena @janisz Nē un arī nesolu, ka varēs.

(07.02.2020 23:09:26)
@twitter
@GirtsS @janisz Tad argumenti par eveselibu neiztur kritiku.