Smart-ID saka, ka drīz beigsies Smart-ID konta izmantošanas termiņš, mēģinu kontu atjaunot, izmantojot @SwedbankLatvia autentifikāciju, bet nav opcijas "kodu karte", savukārt Smart-ID konta atjaunošanas procesa vidū, saprotams, nedarbojas. 16 atbildes

Jānis Lācis
(2020-01-28 20:45:20)
@twitter
Smart-ID saka, ka drīz beigsies Smart-ID konta izmantošanas termiņš, mēģinu kontu atjaunot, izmantojot @SwedbankLatvia autentifikāciju, bet nav opcijas "kodu karte", savukārt Smart-ID konta atjaunošanas procesa vidū, saprotams, nedarbojas.
Swedbank
(2020-01-29 10:39:18)
@twitter
@Lidotajs Smart-ID konta derīguma termiņš ir 3 gadi. Instrukcija, kā atjaunot šo kontu ir pieejama Smart-ID mājaslapā.
Swedbank
(2020-01-29 11:46:49)
@twitter
@Lidotajs Papildinot iepriekšo ziņu - Aicinām Jūs pārbaudīt Smart-ID lietotnē konkrētu derīguma termiņu, jo Smart-ID sertifikātu ir nepieciešams atjaunot līdz norādītajam datumam. Atjaunošana jāveic tieši Smart-ID lietotnē, izvēlnē (augšējā kreisajā stūrī) – konta atjaunināšana.
Swedbank
(2020-01-29 11:47:01)
@twitter
@Lidotajs Kodu karte tur neparādās, jo šāds autentifikācijas rīks vairs nav pieejams un tālākiem soļiem jāizvēlas esošais Smart-ID.
Jānis Košeļevs
(2020-01-29 13:51:35)
@twitter
@SwedbankLatvia kad salabosiet Revolut papildināšanu no kredītkartēm? Jau nedēļām nevar papildināt. https://t.co/AbXpzEqVEW
Swedbank
(2020-01-29 14:32:19)
@twitter
@dzhonijs Par šo esam lietas kursā un pēc pārbaudēm secinājām, ka mūsu pusē viss ir kārtībā un risinājums meklējams citviet. Aicinām vērsties pie pakalpojuma sniedzēja, lai atrisina šo problēmu. Tikmēr ir iespēja veikt pārskaitījumu, bet jāņem vērā, ka tas aizņems vairāk laika.
Jānis Košeļevs
(2020-01-29 15:18:54)
@twitter
@SwedbankLatvia Paldies par info. Jā, izlīdzos ar pārskaitījumu pagaidām.
Jānis Lācis
(2020-02-02 12:23:42)
@twitter
@SwedbankLatvia Bildē ir redzams – termiņš beigsies 16. februārī.
N.R.
(2020-02-02 13:17:05)
@twitter
@SwedbankLatvia @Lidotajs Pat es no malas saprotu, ka Smart-ID nedarbojas, neskatoties uz to, ka termiņš vēl ir. Izlasiet taču no sākuma visu sūdzību
Swedbank
(2020-02-03 09:08:57)
@twitter
@Lidotajs Tātad Jums Smart-ID konta atjaunošana ir jāveic līdz 16.02.2020. Atjaunošana jāveic tieši Smart-ID lietotnē, izvēlnē (augšējā kreisajā stūrī) – konta atjaunināšana. Palīgs pieejams šeit: https://t.co/OaNuPRRVi5
Jānis Lācis
(2020-02-03 09:25:21)
@twitter
@SwedbankLatvia Paldies, es zinu, kā lietot un atjaunināt Smart-ID! Bet konta atjaunināšana, autentifikācijai izmantojot @SwedbankLatvia (un tur to pašu Smart-ID kontu), nestrādā… Lūdzu, nododiet šo informāciju programmētājiem – viņi sapratīs un, cerams, pabakstīs Smart-ID programmētājus…
Swedbank
(2020-02-03 09:44:37)
@twitter
@Lidotajs Atjaunošana SMAT-ID konta ir iespējama, ja lietotnē ir 18.versija (lietotnei ir jāatjaunojas), citos gadījumos, aicinu to atjaunot ar kodu kalkulatoru vai jebkurā Swedbank filiālē.
Jānis Lācis
(2020-02-03 10:14:14)
@twitter
@SwedbankLatvia Jā, es saprotu. Un vēlreiz – problēma nav tajā, ka es neparastu šo programmu lietot… Es, būdams programmētājs, vēlos Swedbank programmētājiem nodot kļūdas/problēmas ziņojumu (issue)… Kāda ir e-pasta adrese, uz kuru nosūtīt vēstuli pa tiešo Swedbank programmētājiem?
Swedbank
(2020-02-03 10:42:03)
@twitter
@Lidotajs Smart-ID aplikācijas tehniskie risinājumi nav Swedbank ziņā – šīs lietotnes uzturētāji ir mūsu sadarbības partneris SK ID Solution AS. Aicinām sazināties ar SK ID Solutions AS konsultantiem zvanot 67 665 001 vai rakstot help.lv@smart-id.com
Jānis Lācis
(2020-02-03 10:50:47)
@twitter
@SwedbankLatvia Jā, es zinu, ka Swedbank neizstrādā Smart-ID lietotni! Tāpēc es jūs aicināju (!) viņus (Smart-ID izstrādātājus) tomēr pabikstīt, jo problēma skar/skars arī Swedbank klientus. Bet jūs mani te cenšaties pārliecināt, ka es tikai nemāku lietot lietotni…
Swedbank
(2020-02-03 11:29:50)
@twitter
@Lidotajs Jums taisnība – Jūsu situācijai sniegtā atbilde no Smart-ID izstrādātājiem nebūs korekta, jo Jums jau ir aktīvs Smart-ID konts – sazināsimies ar savu sadarbības partneri. Tiklīdz saņemsim risinājumu vai ieteikumus, kas varētu palīdzēt Jums, nosūtīsim Jums ziņu tepat.
Jānis Lācis
(2020-02-11 10:55:18)
@twitter
@SwedbankLatvia Skat, mans kļūdas ziņojums ir sasniedzis adresātu un Smart-ID tagad ir iespējams atjaunināt, izmantojot @SwedbankLatvia autentifikāciju un veco, joprojām derīgo Smart-ID kontu!

© 2009-2017 civciv ;)