Jums tur @SwedbankLatvia kaut kādas problēmiņas, ka maksājumus i-bankā neļauj veikt? No sākuma izmeta, ka lai pārliecinos vai maksājums nav veikts. izlogojos, iegāju atkal. Tagad pat vel neko neaizpildot rādās šis. Kas notiek?! https://t.co/b9FXlk2knq 6 atbildes

Zane B.
(2020-01-17 12:18:04)
@twitter
Jums tur @SwedbankLatvia kaut kādas problēmiņas, ka maksājumus i-bankā neļauj veikt? No sākuma izmeta, ka lai pārliecinos vai maksājums nav veikts. izlogojos, iegāju atkal. Tagad pat vel neko neaizpildot rādās šis. Kas notiek?! https://t.co/b9FXlk2knq
Swedbank
(2020-01-17 12:34:04)
@twitter
@MissZuu Sveiki! No mūsu puses pārbaudīts-šobrīd nekādas tehniskas kļūdas internetbankas darbībā nav. Aicinām mēģināt ielogoties atkārtoti.
Zane B.
(2020-01-17 12:41:21)
@twitter
@SwedbankLatvia No desktopa versijas mani vairākas reizes izmeta ārā. Maksājumu sanāca veikt telefona aplikācijā.
Jānis Košeļevs
(2020-01-17 12:43:46)
@twitter
@MissZuu @SwedbankLatvia Yup, uz Revolut arī nevar pārmest - izmet kļūdas paziņojumu pie autorizācijas. @SwedbankLatvia es Jums ieteiktu vēlreiz apskatīties. Dubults neplīst.
Aleksandrs Safronovs
(2020-01-19 16:34:28)
@twitter
@SwedbankLatvia Kas tas tāds? Convoluted flow, cryptic error message on the frontend. https://t.co/WKRLr8o73s
Swedbank
(2020-01-19 17:33:56)
@twitter
@safriks Sveicināti, lai varētu saprast, kurā brīdī šāds ekrāns parādās un pārbaudīt informāciju, aicinām ar mums sazināties, zvanot uz Konsultāciju centru 67444444. Ar cieņu Swedbank AS.
Aleksandrs Safronovs
(2020-01-19 18:01:41)
@twitter
@SwedbankLatvia Paldies, jau tiku galā ar Paypal un citas bankas palīdzību.

© 2009-2017 civciv ;)