tomēr es palieku skeptisks par botu izmantošanu klientu servisā katru reizi, kad parādās kāds jauns, es to izmēģinu un katru reizi rezultāti ir... bēdīgi.. https://t.co/6xzCy84eXw 7 atbildes

Girts
(2020-01-02 13:34:09)
@twitter
tomēr es palieku skeptisks par botu izmantošanu klientu servisā katru reizi, kad parādās kāds jauns, es to izmēģinu un katru reizi rezultāti ir... bēdīgi.. https://t.co/6xzCy84eXw
Dāvis Valters
(2020-01-02 13:40:03)
@twitter
@GirtsS Laika jautājums. Botam jāpamācās vēl.
Girts
(2020-01-02 13:41:40)
@twitter
@DW_Immurs kapēc tad laiž neapmācītus botus? varbūt mana problēma, ka es vienmēr tos pārbaudu sākumā, kad PR tam pievēršs uzmanību? vari ieteikt kādu, kurš jau ir ok?
Jānis Ziediņš
(2020-01-02 13:41:43)
@twitter
@GirtsS kad nāksi uz kafiju? :)
Girts
(2020-01-02 13:42:25)
@twitter
@janisz parādi man kādu, kurš neliks vilties :) un tad noteikti nākšu :) https://t.co/INYdPLmDWl
Jānis Ziediņš
(2020-01-02 13:43:50)
@twitter
@GirtsS @DW_Immurs Tieši tāpēc jau palaiž ātrāk visiem pieejamu, un uzsver, ka testa režīmā, lai var labāk apmācīt. Tā ir specifika, ka botu treneriem nav skaidra lietotāju saziņa sākumā, un tavi jautājumi palīdzēs būtiski uzlabot.
Armands
(2020-01-02 15:02:27)
@twitter
@GirtsS Viennozīmīgi, pagaidām tas tikai uzkurina asinis. Tiesa, piemēram, AliExpress cilvēciņi nav izteikti gudrāki par botiem. Bet nu naudu izdevās atgūt.
Eliks
(2020-01-02 23:26:37)
@twitter
@GirtsS "Atrodiet flīzi..." paga ko atrast?

© 2009-2017 civciv ;)