1/3 Ir zīmoli kas LV grūž tūkstošiem naudiņu baneros, baneros kuru rezultāti ir nekādi un arī tie paši lielākoties sastāv no - ups netīšām uzspiedu, par šiem pašiem tūkstošiem naudiņu jūs varētu nodibināt influenceru sektu, kas katru rītu sāktu ar lūgšnos uz jūsu zīmolu 4 atbildes

Mārtiņš kic Legzdiņš
(13.12.2019 12:09:44)
@twitter
1/3 Ir zīmoli kas LV grūž tūkstošiem naudiņu baneros, baneros kuru rezultāti ir nekādi un arī tie paši lielākoties sastāv no - ups netīšām uzspiedu, par šiem pašiem tūkstošiem naudiņu jūs varētu nodibināt influenceru sektu, kas katru rītu sāktu ar lūgšnos uz jūsu zīmolu
Mārtiņš kic Legzdiņš
(13.12.2019 12:09:45)
@twitter
2/3 un ietu ielās ar transparentiem un dziesmām, lai slavētu visvareno jūsu zīmolu
Mārtiņš kic Legzdiņš
(13.12.2019 12:09:45)
@twitter
3/3 ja nepieciešams tie ar prieku kaut traukus mazgātu jūsu birojā, paralēli tam tie dotu tik pat bezjēdzīgus skaitļus, toties daaaaudz lielākus.
Arturs Mednis
(13.12.2019 14:53:56)
@twitter
@martinlegzdin Starpcitu, 60% uz banneriem ir uzspiedusi nejausi, plus vel boti, plus banner blindness, plus banneru bloketaji = ir lielaka iespeja, ka tu izdzivosi aviokatastrofa, neka dabusi, ka kads uzklikskina uz bannera ;). Pec Business insider aprekiniem.
Mārtiņš kic Legzdiņš
(13.12.2019 15:23:43)
@twitter
@arturs Un uz šī fona atkal jautāju - kādēļ tad guldīt naudu (un nebūt ne mazu), nu kaut aizmirstam influencerus, tos dažus tūkstošus mēnesī var kaut ieguldīt lai stiprinātu savu mārketinga komandu ar dizaineru vai video cilvēku?