@GirtsS @FredisStanga Mani kā vienkāršu cilvēku vairāk slauc ekokartelis > neskatoties, ka aktīvi šķirojam atkritumus, to izvešana aizvien dārgāka, lai arī ekonomējam 220v, OIK to visu apēd ar uzviju, beidzot ar auto, jo pat ar gāzes iekārtu daudz apgrūtinājumu. 4 atbildes

Aigars Prūsis
(2019-11-06 09:25:10)
@twitter
@GirtsS @FredisStanga Mani kā vienkāršu cilvēku vairāk slauc ekokartelis > neskatoties, ka aktīvi šķirojam atkritumus, to izvešana aizvien dārgāka, lai arī ekonomējam 220v, OIK to visu apēd ar uzviju, beidzot ar auto, jo pat ar gāzes iekārtu daudz apgrūtinājumu.
Girts
(2019-11-06 09:38:08)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Naftas kartelis tevi nesatrauc? Īpaši tas, jaukais anti-eko, kas kaimiņos? Viņa mediju impērija ļoti aktīvi cīnās pret ekokarteli. Bet atkal. Šķiet. 5x. Vai co2 izmeši nav problēma?
Aigars Prūsis
(2019-11-06 09:44:06)
@twitter
@GirtsS @FredisStanga Nevajag primitivizēt - nekad neesmu bijis pret tīru vidi. Pat ja es būtu ļoti bagāts kā grētisti u.c. populisti, neesmu Latvijā redzējis elektroauto daudzbērnu ģimenēm. Lai arī ikdienā mašīnu izmantojam maz, uz Rīgu jābrauc regulāri un tie ir 220km vienā virzienā.
Girts
(2019-11-06 09:51:04)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Kāda primitizēšana? Kremļa rupori ļoti plašā frontē cīnās pret elektro auto. Tas nu ir fakts. Bet citādi. Jā, jebkura tehnoloģija savā attīstības sākumā ir mazāk efektīva, mazāk funkcionāla nekā dažas attīstītākās. Un elektro auto pašlaik ir visai agrīnā stadijā.
Girts
(2019-11-06 09:54:02)
@twitter
@Prusis @FredisStanga Taču potenciāls skaidri jau tagad redzams. Būs gan 500+ attālumi, gan ģimenes auto, gan cenas ok, gan ar kopējais zaļums lielāks, kad būs ražošanas apjomi un tehnoloģija attīstītāka. Turklāt, tas ir 5-10g jautājums. Vienīgais elektro ahilejs - baterija. Bet mazāk ļauns nekā c

© 2009-2017 civciv ;)