@lastguru_net Vai tad "Alternatīvo degvielu plāns", kurā aprakstīti iespējamie "burkāni" un "pātagas", lai sasniegtu NEKP mērķus "Transporta sektorā 2030.g. LV līdz ar citām ES dalībvalstīm jānodrošina 14% AER īpatsvars enerģijas galapatēriņā (2020.gadā šī īpatsvara mērķis ir 10%)"? 4 atbildes

Ilmārs Poikāns
(25.10.2019 14:50:38)
@twitter
@lastguru_net Vai tad "Alternatīvo degvielu plāns", kurā aprakstīti iespējamie "burkāni" un "pātagas", lai sasniegtu NEKP mērķus "Transporta sektorā 2030.g. LV līdz ar citām ES dalībvalstīm jānodrošina 14% AER īpatsvars enerģijas galapatēriņā (2020.gadā šī īpatsvara mērķis ir 10%)"?
Ilmārs Poikāns
(25.10.2019 15:01:11)
@twitter
@lastguru_net Parastam cilvēkam ir vienalga, vai iespējamās negatīvās sekas ir no NEKP, no NEKP mērķu sasniegšanai nepieciešamā "Alternatīvo degvielu attīstības plāna", vai pilnīgi neatkarīga ADAP. NRA par neprecizitāti un pārspīlējumiem var nosodīt, taču iespējamā problēma no tā nepazudīs.
Ilmārs Poikāns
(25.10.2019 15:09:56)
@twitter
@lastguru_net Nu nav jau gluži tā, ka izlaida pilnīgā slepenībā. Valsts sekretāru sanāksmē ir izsludināts, citiem valdības partneriem bija iespēja kaut kā jau sākt reaģēt - https://t.co/sa77p5DaBk
Ilmārs Poikāns
(25.10.2019 15:21:26)
@twitter
@lastguru_net No anotācijas :) Sabiedrības līdzdalība projekta izstrādē: Paziņojums par līdzdalības iespējām tiesību akta izstrādes procesā 2019.gada 13.jūnijā ievietots Satiksmes ministrijas tīmekļa vietnē: https://t.co/QtigUcXNUN Sabiedrības līdzdalības rezultāti: Priekšlikumi nav saņemti.
Edgars Jēkabsons
(25.10.2019 15:42:39)
@twitter
@lastguru_net Šis par to pašu? https://t.co/YLw8uc2PUH