Manuprāt, čatboti ir aptuveni tikpat bezjēdzīga tehnoloģija kā 3D televizoros. 35 atbildes

Kristaps Skutelis
(2019-10-09 20:51:33)
@twitter
Manuprāt, čatboti ir aptuveni tikpat bezjēdzīga tehnoloģija kā 3D televizoros.
Sergejs Bižāns
(2019-10-09 20:55:11)
@twitter
@krizdabz Vai viedpulksteņi un planšetes.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:06:58)
@twitter
@Snowtales @mrserge Wat?
Elvijs Jaunzems
(2019-10-09 21:19:10)
@twitter
@krizdabz Es to uztveru kā proof-of-concept. Kad mēs būsim AI pakļautībā, mēs atcerēsimies Microsoft Tay un Siri
Armands
(2019-10-09 21:20:55)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Šābrīža čatbots nav labāks par Google. Tikai daudz kaitinošāks. Un arvien tālāk noslēpts reāls cilvēks, kas var palīdzēt.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:21:22)
@twitter
@Snowtales @mrserge Aizstāj, jo negrib maksāt cilvēkiem. Ah, pilnveidojas? Tad tādās mazās valodās, kā latviešu, čatboti būs tupi kā zābaki vēl ilgi un es plati smīnēšu par katru lokālo uzņēmumu/valsts iestādi, kas tos ieviesīs. Izstrādātājus aiztikt nevajag, teholoģiskā puse ir interesanta.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:23:30)
@twitter
@thearmi @Snowtales @mrserge Un es reāli atsakos no hipsterīgu uzņēmumu pakalpojumiem gadījumos, ja problēmu gadījumos viņi nespēj/negrib nodrošināt dzīvu atbalsta speciālistu. Izņēmums ir Google, jo nu bez Google nevar un viņiem principā neeksistē dzīvs atbalsts.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:23:59)
@twitter
@Jaunzems Jā, bez šaubām. Bet tad tie vairs nebūs sūda čatboti.
Armands
(2019-10-09 21:24:41)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Nu Googlei jau to atbalstu nekur arī baigi nevajag. Toties AliExpress gan supports kļūst arvien čakarīgāks.
Girts
(2019-10-09 21:32:08)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādiet man labu angļu valodas čatbotu, izmantotu reāla klientu apkalpošanā. Tādu kas jāliek staigāt pa dažādām izvēlēm un nav patiesībā labi nomaskēts tutoriālis. Mani tiešām interesē. Profesionāli. Pagaidām tikai vilšanās (es gaidu, ka būs vismaz tuvu cilvēkam, tas
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:33:15)
@twitter
@Snowtales @mrserge Viss pareizi, automatizē un cieš attiecības ar klientiem. Ir uzņēmumi, kam uz to pofig, bet kopumā tas imho nav pareizi.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:37:22)
@twitter
@GirtsS @Snowtales @mrserge Sniegapasaka tūlīt parādīs.
Jānis Ziediņš
(2019-10-09 21:39:14)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Kristap, nu kāpēc?
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:40:33)
@twitter
@janisz @Snowtales @mrserge Rīt sazvanamies un pastāstīsi ko jūs tur būvējat un kāds no tā būs ieguvums gala lietotājiem.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:41:27)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Kur tu strādā?
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:50:25)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Uzņēmumā kurā nevis valstī.
Girts
(2019-10-09 21:50:27)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādi man labu čatbotu dzīvē. Noticēšu.
Maruta
(2019-10-09 21:53:00)
@twitter
@krizdabz Nepietiek ieviest čatbotu ar minimuma copy paste no Q&A satura- tādi manīti daudz. Tie ir nemitīgi jāapmāca, jāanalizē "sarunas" un jāuzlabo algoritmi, jāpapildina valoda un dati. Nu jau arvien biežāk var redzēt izcilus,ērtus,patiešām intuitīvus risinājumus. Ar laiku kļus labāki
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 21:54:41)
@twitter
@maruta Nosauc kaut vienu "izcilu, ērtu, patiešām intuitīvu" čatbota risinājumu :)
Maruta
(2019-10-09 22:01:34)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Nav pareizi dienām gaidīt e-pasta atbildi, vai stundu uz telefona līnijas,jo visi operatori aizņemti (un tā nav tikai LV problēma, Latvijā vel ir ļoti labs klientu serviss, īss gaidīšanas laiks, salīdzinot ar Zviedriju, Singapūru vai Luksemburgu).
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:02:29)
@twitter
@maruta @Snowtales @mrserge Tieši tā, uz atbalstam ir jābūt ātram.
Girts
(2019-10-09 22:04:13)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge šiem veiksmes stāstiem īsti neticu. PR departamenti arī lielu sūdu var iekrāsot zelta krāsā. Taupīt uz klientu servisu nav nekas labs. Diemžēl franču valodā es notestēt nevaru. Ir arī angļu valodā kāds zināms? Toties tikko vēlreiz pamēģināju "labāko" pasaulē. Nu tā
Girts
(2019-10-09 22:10:35)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Aamm, un to sfr botu vairs nevar īsti atrast. Tajā lapā ir visai sena pagātne aprakstīta. Neizskatās, ka ir izdzīvojis, kad PR depam pazuda interese.
Maruta
(2019-10-09 22:16:27)
@twitter
@krizdabz Man ir laba pieredze ar KLM, naktī svešā lidostā risinot lidojuma problēmas-reisa kavesana, biļetes maiņa, atteikšanās no viņu pirmā risinājuma (viesnīcas vouchera+agrs reiss kas man par vēlu), bet tika atrasts labāks risinājums ar pārsēšanos citur jau tajā naktī. Čaur čatbotu.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:16:54)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Tas mums ir skaidrs arī pirms šīs sarunas. Runa ir par to, ka izpildījums ir draņķīgs.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:17:16)
@twitter
@maruta Iespaidīgi, paldies. Pārbaudīšu.
Girts
(2019-10-09 22:24:20)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Realitātē tie lielie budži vienkārši taupa uz klientu servisa rēķina, un vairāk gāž iekšā PR, jo tā foršāk. kopumā visos lielajos tirgos servisa līmenis pēdējās desmitgadēs pasliktinās. IVR un tagad čatboti. Pagaidām neko labu tas klientiem nav atnesis.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:24:33)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Patreizējā izpildījumā, protams.
Maruta
(2019-10-09 22:26:33)
@twitter
@krizdabz Normāli jau uzņemamam tur kādā posmā pieslēdzas ari cilvēki no klientu servisa puses, kas pārrauga botu diskusijas, bet sākums, ātri atfiltrējot vienkāršākas problēmas- caur botu, un klients var to arī nezināt.
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:29:10)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Nerisina, tur jau tā problēma.
Girts
(2019-10-09 22:30:05)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādi, kur tas tā strādā! Realitātē, nevis vecā, jau noputējušā pr relīzē. Tas pats SFR nez kāpēc to botu pazaudējis..
Girts
(2019-10-09 22:32:06)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Mjā. Tak parādi man beidzot to 80% problēmu risinājumu. Kur ir?
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:33:05)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Re, arī problēmas sakne. Uzņēmumi nevēlas nodrošināt normālu atbalstu.
Girts
(2019-10-09 22:38:05)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Pag. Tu par ko tu? Kur tur ir tās Lucy čatbots? Tas ko tu te kā veiksmes stāstu stāstīji? https://t.co/gYOKOQSKvh Es ieeju tajā lapā un tur ir parasts self service portāls. Tur kaut kur paslēpies čatbots? https://t.co/uYMCJr7qCT
Kristaps Skutelis
(2019-10-09 22:38:15)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Protams, visas šīs tevis pieminētās tehnoloģijas ir feinas un attīstāmas, bet tas nemaina faktu, ka čatboti šobrīd ir bezjēdzīgi.
Janis Koklacs
(2019-10-10 11:48:15)
@twitter
@krizdabz ... jā, nav pilnīgi labi šie agrīnie čatboti... reiz domāja, ka karietes ar automašīnām neaizstās... ne darītājs, ne maksātājs, ne klients nevēlās novērtēt primitīvas darbības... ātro, lēto servisu jebkurā laikā un vietā... veltīt laiku un naudu kaut kam vērtīgākam...

© 2009-2017 civciv ;)