Manuprāt, čatboti ir aptuveni tikpat bezjēdzīga tehnoloģija kā 3D televizoros. 35 atbildes

Kristaps Skutelis
(09.10.2019 20:51:33)
@twitter
Manuprāt, čatboti ir aptuveni tikpat bezjēdzīga tehnoloģija kā 3D televizoros.
Sergejs Bižāns
(09.10.2019 20:55:11)
@twitter
@krizdabz Vai viedpulksteņi un planšetes.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:06:58)
@twitter
@Snowtales @mrserge Wat?
Elvijs Jaunzems
(09.10.2019 21:19:10)
@twitter
@krizdabz Es to uztveru kā proof-of-concept. Kad mēs būsim AI pakļautībā, mēs atcerēsimies Microsoft Tay un Siri
Armands
(09.10.2019 21:20:55)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Šābrīža čatbots nav labāks par Google. Tikai daudz kaitinošāks. Un arvien tālāk noslēpts reāls cilvēks, kas var palīdzēt.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:21:22)
@twitter
@Snowtales @mrserge Aizstāj, jo negrib maksāt cilvēkiem. Ah, pilnveidojas? Tad tādās mazās valodās, kā latviešu, čatboti būs tupi kā zābaki vēl ilgi un es plati smīnēšu par katru lokālo uzņēmumu/valsts iestādi, kas tos ieviesīs. Izstrādātājus aiztikt nevajag, teholoģiskā puse ir interesanta.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:23:30)
@twitter
@thearmi @Snowtales @mrserge Un es reāli atsakos no hipsterīgu uzņēmumu pakalpojumiem gadījumos, ja problēmu gadījumos viņi nespēj/negrib nodrošināt dzīvu atbalsta speciālistu. Izņēmums ir Google, jo nu bez Google nevar un viņiem principā neeksistē dzīvs atbalsts.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:23:59)
@twitter
@Jaunzems Jā, bez šaubām. Bet tad tie vairs nebūs sūda čatboti.
Armands
(09.10.2019 21:24:41)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Nu Googlei jau to atbalstu nekur arī baigi nevajag. Toties AliExpress gan supports kļūst arvien čakarīgāks.
Girts
(09.10.2019 21:32:08)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādiet man labu angļu valodas čatbotu, izmantotu reāla klientu apkalpošanā. Tādu kas jāliek staigāt pa dažādām izvēlēm un nav patiesībā labi nomaskēts tutoriālis. Mani tiešām interesē. Profesionāli. Pagaidām tikai vilšanās (es gaidu, ka būs vismaz tuvu cilvēkam, tas
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:33:15)
@twitter
@Snowtales @mrserge Viss pareizi, automatizē un cieš attiecības ar klientiem. Ir uzņēmumi, kam uz to pofig, bet kopumā tas imho nav pareizi.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:37:22)
@twitter
@GirtsS @Snowtales @mrserge Sniegapasaka tūlīt parādīs.
Jānis Ziediņš
(09.10.2019 21:39:14)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Kristap, nu kāpēc?
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:40:33)
@twitter
@janisz @Snowtales @mrserge Rīt sazvanamies un pastāstīsi ko jūs tur būvējat un kāds no tā būs ieguvums gala lietotājiem.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:41:27)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Kur tu strādā?
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:50:25)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Uzņēmumā kurā nevis valstī.
Girts
(09.10.2019 21:50:27)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādi man labu čatbotu dzīvē. Noticēšu.
Maruta
(09.10.2019 21:53:00)
@twitter
@krizdabz Nepietiek ieviest čatbotu ar minimuma copy paste no Q&A satura- tādi manīti daudz. Tie ir nemitīgi jāapmāca, jāanalizē "sarunas" un jāuzlabo algoritmi, jāpapildina valoda un dati. Nu jau arvien biežāk var redzēt izcilus,ērtus,patiešām intuitīvus risinājumus. Ar laiku kļus labāki
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 21:54:41)
@twitter
@maruta Nosauc kaut vienu "izcilu, ērtu, patiešām intuitīvu" čatbota risinājumu :)
Maruta
(09.10.2019 22:01:34)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Nav pareizi dienām gaidīt e-pasta atbildi, vai stundu uz telefona līnijas,jo visi operatori aizņemti (un tā nav tikai LV problēma, Latvijā vel ir ļoti labs klientu serviss, īss gaidīšanas laiks, salīdzinot ar Zviedriju, Singapūru vai Luksemburgu).
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:02:29)
@twitter
@maruta @Snowtales @mrserge Tieši tā, uz atbalstam ir jābūt ātram.
Girts
(09.10.2019 22:04:13)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge šiem veiksmes stāstiem īsti neticu. PR departamenti arī lielu sūdu var iekrāsot zelta krāsā. Taupīt uz klientu servisu nav nekas labs. Diemžēl franču valodā es notestēt nevaru. Ir arī angļu valodā kāds zināms? Toties tikko vēlreiz pamēģināju "labāko" pasaulē. Nu tā
Girts
(09.10.2019 22:10:35)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Aamm, un to sfr botu vairs nevar īsti atrast. Tajā lapā ir visai sena pagātne aprakstīta. Neizskatās, ka ir izdzīvojis, kad PR depam pazuda interese.
Maruta
(09.10.2019 22:16:27)
@twitter
@krizdabz Man ir laba pieredze ar KLM, naktī svešā lidostā risinot lidojuma problēmas-reisa kavesana, biļetes maiņa, atteikšanās no viņu pirmā risinājuma (viesnīcas vouchera+agrs reiss kas man par vēlu), bet tika atrasts labāks risinājums ar pārsēšanos citur jau tajā naktī. Čaur čatbotu.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:16:54)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Tas mums ir skaidrs arī pirms šīs sarunas. Runa ir par to, ka izpildījums ir draņķīgs.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:17:16)
@twitter
@maruta Iespaidīgi, paldies. Pārbaudīšu.
Girts
(09.10.2019 22:24:20)
@twitter
@krizdabz @Snowtales @mrserge Realitātē tie lielie budži vienkārši taupa uz klientu servisa rēķina, un vairāk gāž iekšā PR, jo tā foršāk. kopumā visos lielajos tirgos servisa līmenis pēdējās desmitgadēs pasliktinās. IVR un tagad čatboti. Pagaidām neko labu tas klientiem nav atnesis.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:24:33)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Patreizējā izpildījumā, protams.
Maruta
(09.10.2019 22:26:33)
@twitter
@krizdabz Normāli jau uzņemamam tur kādā posmā pieslēdzas ari cilvēki no klientu servisa puses, kas pārrauga botu diskusijas, bet sākums, ātri atfiltrējot vienkāršākas problēmas- caur botu, un klients var to arī nezināt.
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:29:10)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Nerisina, tur jau tā problēma.
Girts
(09.10.2019 22:30:05)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Parādi, kur tas tā strādā! Realitātē, nevis vecā, jau noputējušā pr relīzē. Tas pats SFR nez kāpēc to botu pazaudējis..
Girts
(09.10.2019 22:32:06)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Mjā. Tak parādi man beidzot to 80% problēmu risinājumu. Kur ir?
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:33:05)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Re, arī problēmas sakne. Uzņēmumi nevēlas nodrošināt normālu atbalstu.
Girts
(09.10.2019 22:38:05)
@twitter
@Snowtales @krizdabz @mrserge Pag. Tu par ko tu? Kur tur ir tās Lucy čatbots? Tas ko tu te kā veiksmes stāstu stāstīji? https://t.co/gYOKOQSKvh Es ieeju tajā lapā un tur ir parasts self service portāls. Tur kaut kur paslēpies čatbots? https://t.co/uYMCJr7qCT
Kristaps Skutelis
(09.10.2019 22:38:15)
@twitter
@Snowtales @GirtsS @mrserge Protams, visas šīs tevis pieminētās tehnoloģijas ir feinas un attīstāmas, bet tas nemaina faktu, ka čatboti šobrīd ir bezjēdzīgi.
Janis Koklacs
(10.10.2019 11:48:15)
@twitter
@krizdabz ... jā, nav pilnīgi labi šie agrīnie čatboti... reiz domāja, ka karietes ar automašīnām neaizstās... ne darītājs, ne maksātājs, ne klients nevēlās novērtēt primitīvas darbības... ātro, lēto servisu jebkurā laikā un vietā... veltīt laiku un naudu kaut kam vērtīgākam...