Ir tomēr vērts ieklausīties gan ministram @Talis_L , gan arī pašiem @airBaltic. Ja tik daudz cilvēku kurn par sliktu servisu, tad tomēr kaut kas nav kārtībā, lai kādas smukas atskaites kāds kādam radītu. Vienā brīdī tas var sākt atspēlēties un tad tās smukās atskaites nelīdzēs.. https://t.co/e7F5mx 7 atbildes

Girts
(2019-10-08 10:12:25)
@twitter
Ir tomēr vērts ieklausīties gan ministram @Talis_L , gan arī pašiem @airBaltic. Ja tik daudz cilvēku kurn par sliktu servisu, tad tomēr kaut kas nav kārtībā, lai kādas smukas atskaites kāds kādam radītu. Vienā brīdī tas var sākt atspēlēties un tad tās smukās atskaites nelīdzēs.. https://t.co/e7F5mx
Normunds
(2019-10-08 10:30:27)
@twitter
@GirtsS @Raimonds_B @Talis_L @airBaltic Tieši kāds sakars @airbaltic ar to, ka lidostas drošības kontrolē ir gara rinda? AirBaltic nav lidosta
Reinis Traidās
(2019-10-08 10:33:58)
@twitter
@GirtsS @normis @Talis_L @airBaltic Vēl augustā ap 7 no rīta (ceturtdienā) rinda nebija galīgi liela uz agrajiem reisiem. Tagad šķiet, ka varbūt vienkārši paveicās. Drošības labad tāpat AB lidojumus rezervēju caur partneru aviosabiedrībām. Ir dārgāk, bet vismaz kaut kāda garantija.
Girts
(2019-10-08 10:46:04)
@twitter
@reinistraidas @normis @Talis_L @airBaltic Es te vairāk par principu. Par gan airbalticu, gan lidostu pēdējos gados ļoti maz var dzirdēt laba un daudz nievas. Protams, cilvēki ir cilvēki, reti kādu slavē, bet tomēr ļoti daudz ko ietekmē pašu attieksme un klientu serviss. Airbaltikam tur daudz vietas
Girts
(2019-10-08 10:56:04)
@twitter
@Sapnis @Raimonds_B @Talis_L @airBaltic Pirmā tvīta daļa ir par "sliktāko aviokompāniju". Šī airbaltika uztveres problēma, kas nebūt nav reti sastopama, arī ir tas par ko rakstu. Par lidostu. Problēma pat nav rindas garumā. 47 min nav patiesībā nekas galīgi traks. Bet tajā, ka izskatās pēc haoti
Girts
(2019-10-08 11:01:21)
@twitter
@Talis_L @airBaltic Lielu daļu problēmas varētu atrisināt kvalitatīvs klientu serviss. Tāds kuram var piezvanīt, kurš tiek reklamēts, kur nav uzreiz jāmaksā par katru minūti, kur tev tiešām var palīdzēt. Taču arī daudzas darbības notiekti var sākt darīt klientiem draudzīgāk,attiecīgi gūstot cieņu
Girts
(2019-10-08 11:04:14)
@twitter
@Talis_L @airBaltic Piemēram. Jā, denied boarding ir 0,09%, bet tie ir 500 cilvēki mēnesi. Tas nav maz, ja ielec sevi viņu vietā. Pašu izspēlētās "loterijas" vietā, var darīt kā tagad daudzas asv avio dara - piedāvā bonusu vispirms labprātīgi brīvprātīgajiem. Un ne 250 eur, bet normālus 600$
@normis@toot.lv
(2019-10-08 12:21:56)
@twitter
@GirtsS @reinistraidas @Talis_L @airBaltic Mums jau tā pietiek ar bandītiem taksistiem, kurus no lidostas telpām varēja apsardze dzīt ārā (kā citās valstīs). Tad vēl random rindas, idiotiskais AirBaltic ar saviem pārceltajiem un atceltajiem reisiem. Kāds vēl avio mezgls? Joprojām nav automātiskās ba

© 2009-2017 civciv ;)