Šis ir lieliski. Zviedru apdrošinātāju “drošāko auto” sarakstā Teslas nav, jo tās tik reti avarē, ka nevar izvilkt statistiku 9 atbildes
@normis@toot.lv (2019-09-12 22:56:54) |
Šis ir lieliski. Zviedru apdrošinātāju “drošāko auto” sarakstā Teslas nav, jo tās tik reti avarē, ka nevar izvilkt statistiku | ||
@normis@toot.lv (2019-09-12 23:00:20) |
Ja var ticēt tam rakstam, Zviedrijā ir vairāk kā 10000 Teslas un tikai 7 no tām kādreiz avarējušas. Lieliskas avāriju novēršanas sistēmas | ||
Kaspars Foigts (2019-09-12 23:04:19) |
@normis Pardon, bet šo nevar tik viennozīmīgī apgalvot. Piemēram, luksus auto segmentā avāriju ir vēl mazāk, nekā teslai. Tas ir atkarīgs no vadītāja, ne auto. | ||
Kaspars Foigts (2019-09-12 23:05:34) |
@normis Jo, raugi, avārijas ir tāda jocīga padarīšana. Vienu brīdi tu avāriju izraisi, bet tik pat labi kāds cits var ieskriet tevī. | ||
Master (2019-09-12 23:07:56) |
@laacz @normis Un kā Kaspara tvīts atbild par tiem 7 keisiem? Jo jāatbild? | ||
Kaspars Foigts (2019-09-12 23:15:02) |
@normis Un pēdējā korekcija. "We saw seven accidents with Tesla in *this year’s* material and that is far too little.", bet reģistrācijas info ir šeit: https://t.co/wWlxfai5H2 | ||
@normis@toot.lv (2019-09-13 06:41:48) |
@laacz Datos gan tie tomēr parādās | ||
Kaspars Foigts (2019-09-13 06:54:15) |
@normis Jo to ir stipri vairāk. Bet tad ir jāskaita. | ||
Kaspars Foigts (2019-09-13 07:00:20) |
@normis Es vairāk par to, ka esmu gandrīz pārliecināts, ka, piemēram, mersim ir daudz labākas drošības sistēmas. Gan aktīvās, gan pasīvās. | ||
@normis@toot.lv (2019-09-13 07:39:54) |
@laacz Nuuuu, paskaties crash testus. Tesla izgāja labāk nekā NCAP skala atļauj, vēl jokoja, ka viņiem 6 zvaigznes |