Atvainojamies, šobrīd radusies tehniska aizķeršanās Smart-ID darbībā. Komanda strādā pie risinājuma, ziņosim tepat tiklīdz viss atkal darbosies ierastajā kārtībā. 3 atbildes

Swedbank
(2019-09-10 12:31:04)
@twitter
Atvainojamies, šobrīd radusies tehniska aizķeršanās Smart-ID darbībā. Komanda strādā pie risinājuma, ziņosim tepat tiklīdz viss atkal darbosies ierastajā kārtībā.
Selīna Vancāne
(2019-09-10 12:50:37)
@twitter
@SwedbankLatvia fantastiski! ietaupīju kaudzi naudas... :/
Eliks
(2019-09-10 13:04:03)
@twitter
@SwedbankLatvia @laacz Vajagot pārstartēt telefonu un tad aiziet. https://t.co/kkKUFwVhLZ

(2019-09-10 13:41:27)
@twitter
@SwedbankLatvia @Luminor_LV @SEB_Latvia Kāpēc? https://t.co/1llVmntjsO

© 2009-2017 civciv ;)