OK, oficiāli. NEKAD neko nedariet ar Luminoru. Neko. Neņemiet kredītus, neņemiet kredītkartes, neko. Pat, ja sola k-ko lētāk. Būs slikti. Saistīti. Kā var pārkreditēties? Iesakiet, lūdzu, pie kā iet pēc padoma. Esmu gatavs paciest kkādus zaudējumus, bet gribu normālu attieksmi 11 atbildes

Girts
(2019-09-10 10:28:27)
@twitter
OK, oficiāli. NEKAD neko nedariet ar Luminoru. Neko. Neņemiet kredītus, neņemiet kredītkartes, neko. Pat, ja sola k-ko lētāk. Būs slikti. Saistīti. Kā var pārkreditēties? Iesakiet, lūdzu, pie kā iet pēc padoma. Esmu gatavs paciest kkādus zaudējumus, bet gribu normālu attieksmi
Reinis Traidās
(2019-09-10 10:39:38)
@twitter
@GirtsS Lielākā daļu banku ir palikušas galīgi jocīgas uz kreditēšanu, procentiem un noteikumiem kopš gaisā sāka sajust nerezidentu finanšu darbību aizklapēšanas smaku :D
Girts
(2019-09-10 10:44:34)
@twitter
@reinistraidas nav par to. par ikdienas lietām/sīkumiem. Šis beidzās ar to, ka nebrīdinot vnk noņēma visu naudu vienā piegājienā no konta un slēdza karti, lai gan tādas instrukcijas nebija (plāns bija 2 menešos). personiskais menedžeris tik raustīja plecus uz manu wtf. https://t.co/FU2cQZKcfr
Reinis Traidās
(2019-09-10 10:46:03)
@twitter
@GirtsS Skaidrs. Nav forši.
Girts
(2019-09-10 10:49:36)
@twitter
@reinistraidas turklāt tas vairāk par attieksmi. var jau atvainoties un teikt, nu kļūdijāmies, piedod, ok, še tev konča. bet pretīm ir tāds "computer says no", ka nu vnk vairs negribas. turklāt tā interneta banka un apps ir tāds mega sūds, zib maksājumu nav...
Reinis Traidās
(2019-09-10 10:53:17)
@twitter
@GirtsS Man jau liekas, ka ja bankai nav face ID vai touch ID autorizācijas appam, tad bankas apps nekam neder. Tāpat kā Swed ar to autorizācijas appu, ja mainās telefons, jāiet uz filiāli reģistrēt jauno, sviests :)
Girts
(2019-09-10 10:54:46)
@twitter
@reinistraidas nu drošībai jau nu tomēr aiziet kaut kur reizēm ir ok. neērti jā, bet drošības pēc jau var.
Jānis Ziediņš
(2019-09-10 11:02:37)
@twitter
@reinistraidas @GirtsS Kā reiz @Luminor_LV Nordea codes appam ir touch id, bet par internetbankas bremzi 10+ gadu garumā pilnīgi piekrītu. Dizains katastrofa. Katrā klientu aptaujā to uzrakstu, bet nekādu izmaiņu.
Girts
(2019-09-10 11:05:38)
@twitter
@janisz @reinistraidas @Luminor_LV to visu var mēģināt kompensēt ar jauku un personisku attieksmi. taču te gan servisi, gan attieksme ir nekāda.
@normis@toot.lv
(2019-09-10 11:29:40)
@twitter
@GirtsS Bet tu sazinies ar LuminorDNB vai LuminorNordea? Man ar otro visai laba pieredze, tieši tikko viņiem zvanīju. Attieksme laba un palīdzēja visu izdarīt.
Girts
(2019-09-10 11:30:34)
@twitter
@normis dnb. bet cik dzirdēts dnb tur kultūru apvienošanā uzvar.
@normis@toot.lv
(2019-09-10 11:43:32)
@twitter
@GirtsS Tas gan, es pat nevarēju atrast tiešo telefona numuru uz Nordea nodaļu. Nācās gaidīt DNB operatoru un pēc tam vēlreiz gaidīt, kad atbrīvosies Nordea operators.

© 2009-2017 civciv ;)