Latvjā vēl nav pat 150 KW! https://t.co/UVdqKBsoqE 12 atbildes

Aleksandrs Kiršteins
(07.06.2019 10:19:54)
@twitter
Latvjā vēl nav pat 150 KW! https://t.co/UVdqKBsoqE
N.R.
(07.06.2019 11:22:12)
@twitter
@akirstei man liekas lielākais ir 50, ne?
Aleksandrs Kiršteins
(07.06.2019 11:42:18)
@twitter
@normis Audi e tron, ko Latvijā pārdod, un citiem auto ar baterijām >= 90 KWH vajag 150 kā Rietumeiropā.
N.R.
(07.06.2019 11:55:37)
@twitter
@akirstei Zinu, bet Latvijā nav ātrāku lādētāju par 50kW, manuprāt. Viss mūsu e-mobi tīkls tāds.
Aleksandrs Kiršteins
(07.06.2019 12:00:25)
@twitter
@normis Diemžēl. Nav jau arī vismaz 10% procenti auto (60 000), ir tikai daži simti. Par ES naudu saliktie 50 KW nes zaudējumus.
N.R.
(07.06.2019 12:06:01)
@twitter
@akirstei Kamēr tur būs maksa par minūti, nevis kW vai izmantojuma reizi, tikmēr tas nevienam nav izdevīgi. Visi sl… https://t.co/a8exe4yywK
Gints Kiršteins
(07.06.2019 12:21:15)
@twitter
@normis @akirstei Maksa par minūti ir
Gints Kiršteins
(07.06.2019 12:26:28)
@twitter
@akirstei @normis Lai stimulētu EV vajag tām atcelt premium 50k ierobežojumu un rēķināt visu PVN nevis 50%. Tad uzņ… https://t.co/9QjBI0h4CP
N.R.
(07.06.2019 12:32:19)
@twitter
@gkirstei @akirstei "varēja", bet nav. Tāpēc 22kW mašīnas lādējas par 2x lielāku cenu kā citas. Ja uzliks ātrākus l… https://t.co/9a38WNwq9M
Gints Kiršteins
(07.06.2019 12:45:05)
@twitter
@normis @akirstei Tagad jau visām EV ir vismaz 40kW. Lēnā varētu būt PHEV, bet vai kāds baigi gribētu tos lādēt ārpus mājas?
N.R.
(07.06.2019 12:50:44)
@twitter
@gkirstei @akirstei Diez vai. Bet nu vienalga, princips jau paliek tas pats, ko aprakstīju. LEAF uzlādēt e-mobi būs… https://t.co/JdmbQys68j
Gints Kiršteins
(07.06.2019 12:57:18)
@twitter
@normis @akirstei Pie 50kW lādētāja abi lādētos +/- vienādi ja skatās uz kWh, LEAF būtu vairāk km/m.
N.R.
(07.06.2019 13:25:28)
@twitter
@gkirstei @akirstei Es jau sākotnēji runāju pat ātrajiem 150-350