2+2 ceļi drošā izpildījumā ir ļoti dārgi. 10-20mil eur kilometrā. Faktiski maksimums uz ko var cerēt, ir daži tuvāk… https://t.co/acH67IHtDu 7 atbildes

Girts
(2018-11-09 19:46:04)
@twitter
2+2 ceļi drošā izpildījumā ir ļoti dārgi. 10-20mil eur kilometrā. Faktiski maksimums uz ko var cerēt, ir daži tuvāk… https://t.co/acH67IHtDu
Girts
(2018-11-09 19:50:44)
@twitter
Ķekavas apvedceļš, varbūt Jūrmalas apvedceļš. Līdz Tīnūžiem un līdz Ādažiem. Arī daļa Rīgas apvedceļa. Maksimums. U… https://t.co/75t5G5tXND
Armands
(2018-11-09 20:02:37)
@twitter
@GirtsS Intensitāte uz A1 ir jāskatās svētdienas vakarā, vasarā. Un tam arī tas ceļš jābūvē. Tādējādi 4 joslas ir v… https://t.co/TDfmF0QEij
Jānis Ziediņš
(2018-11-09 20:10:27)
@twitter
@GirtsS Nu, igauņi vēsā mierā uz “nedrošajām” 2+2 netālu no Tallinas vēl oktobra vidū 110 atļàva braukt. Kā tā?
Girts
(2018-11-09 21:03:33)
@twitter
@thearmi Vajag, vajag. Jautājums kā par to samaksāt. Daudz ko vajag. Ceļu intensitāti gan tomēr neskatās tikai pēc… https://t.co/bSBZ0sIJ6a
Girts
(2018-11-09 21:05:54)
@twitter
@janisz Labi labi. Uz Pleskavas šosejas kur atjaunots asfalts 110 būtu ok. Ziemā tas atkarīgs no tā kā tīra. Tādiem… https://t.co/nwuzQT6Asm
Armands
(2018-11-09 21:09:53)
@twitter
@GirtsS Svētdienās tas situāciju tikai pasliktinātu (2+1)...
Aigars Mahinovs
(2018-11-10 10:54:44)
@twitter
@GirtsS Un cik dargs ir cilveku laiks? Un cilvēku dzīvības? Visiem valsts galvenajiem autoceļiem, neatkarīgi no nos… https://t.co/eV3Hysodt1

© 2009-2017 civciv ;)